Re: Endast tomten är vaken...
Jag är rödlätt. Som i rödhårig och blond på samma gång. Tackar som frågar. Det har med ljusets brytning och hårstråets lamellers vinkling att göra, om jag förstått det rätt. Färgen skiftar med varje hårtvätt. Jag har även solslingor vilket gör att håret är... randigt.
Jag FLÖRTAR INTE!
Vadå flörtar? Eller gör jag det? Jag försöker visa uppskattning. Ursäkta mig för att det blir fel då. Jag råkar bli begeistrad i folk.
Mammas släkt finsk, pappas släkt finlandssvensk (adlig ja och tillåt mig även att spotta på det ordet). Snårigt?
Jag är en kvinna i yngre medelåldern påstår min sambo. Han tycker även att jag beter mig som tonåring alltför ofta. Check.
Jag också. Han med. Fast en del av det är faktiskt en planerad andra pubertet som vi bestämde oss för att ta igen när vi träffades, då bådas första dito gick åt helvete.
Jag är genuint ytlig blandat med djupaste allvar. Hur ska man annars vara?
Löjligt. Hon är en rollfigur jag hittade på. En snilleblixt om du frågar mig. Dessutom var det inte ens hemligt att hon var min skapelse, låt gå att det inte var känt här. Men okej, Zombie fick mig att inse att jag hanterade den biten väldigt aspigt och utan förståelse för att andras upplevelse skiljde sig från min.
Hmm. Jag underhåller mig själv till en del med forumtramsandet/skrivandet, ja. Det gör väl du också? Det här är ett socialt kontext jag valt istället för att behöva umgås IRL med folk i tid och otid.
Jag anser mig inte ha tappat min identitet mer än vad som händer när man får en diagnos av typen AS. Jag leker INTE. Inte på det viset du avser iaf. vilket förutsätter någon sorts illvilja eller ondsinthet.
Det här är jag. Varför är just det så svårt att svälja? Jag är en sexgalen flickvän, ansvarstagande mamma, galning och psykpersonal på samma gång samt en massa andra paradoxer. Introvert och extrovert.
Bah.