Ny tråd Svara på tråd  [ 52 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Parafiliers vara och icke-vara! 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Parafiliers vara och icke-vara!
rdos skrev:
Flia skrev:
Zombie skrev:
Och jag hoppas ingen mer än rdos ser på saken så enkelspårigt som att antingen måste alla anklagelser/vittnesbörd vara riktiga eller så måste alla vara falska. Hoppas för den delen att inte ens rdos gör det.

Att i en sådan här fråga säga till någon man inte känner "Du är lurad, det har inte hänt" på det sätt rdos gjorde kan inte försvaras. Det är i sig ett övergrepp.

Det finns så mycket i rdos inställning som stämmer exakt med vad jag själv hört från förövare.

Den enda som begår övergrepp är Flia. Nu är det andra gången hon försöker påskina att jag är en förövare, även om hon inte känner mig ö.h.t.

Hon använder samma typ av argumentation som de sk experter (inom psykodynamisk teori) som hon hänvisar till. Den som protesterar emot deras idiotiska tolkningar/teorier är förövare.

Du kan ju ta det som en tankeställare om hur du uppträder och försöka modifiera det därefter. Gör det i så fall i ditt eget intresse: om nu det du tycker är harmlöst skulle du ju lättare få fram det om ditt uppträdande inte heller gav sken av annat. Flia och jag är ju inte de första som har tagit anstöt eller haft synpunkter. Du måste ju kunna räkna ut att ditt provocerande kan skada på riktigt också och du kan inte skylla på alla andra när flera människor oberoende av varandra reagerar så gång på gång.

26 december 2010, 16:51
Medlem
Inlägg Re: Parafiliers vara och icke-vara!
Jag lyckades skada mitt libido så allvarligt genom att överdosera finasterid under bara två månader att jag numera inte känner särskilt mycket sexlust. Det är skönt. Skadan verkar vara permanent också.

3 januari 2011, 12:31
Ny tråd Svara på tråd  [ 52 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Som gäst saknar du privilegier.