Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Nästa
Trubbel på sektforumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Rdos, din uppviglare!

Tack för hjälpen(?) men jag avvaktar Sjalens nästa steg. 8-)


12 december 2010, 23:31
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Sekt och slekt och prekt.


27 december 2010, 14:11
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Det är ingen vidare ordning (och definitivt ingen automatisering) där borta heller... jag skulle vara bannad "till och med 2 januari" det har varit den 3:e i över 150 minuter nu.


3 januari 2011, 03:31
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Jag kan skicka ett påminnelse-PM till Titti om saken nallen.

Jag har funderat en del och bestämt mig för att sluta skriva på det här forumet från och med nu.
Det känns alltför olustigt att finnas kvar efter allt som sugmundfreud öst ut över mig sista tiden och även innan. Skrivlusten knyter sig totalt och då är det ju ingen mening med att hänga kvar.

OBS!Jag fiskar inte efter sympatier eller något annat alls utan det är den enkla anledningen och därmed basta.

En del av er finns ju på Aspergerforum (även hon tyvärr men det är som tur är ett större forum så man behöver inte beblanda sig i första taget.) så vi ses ju där! <3

MVH


3 januari 2011, 03:46
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Om det inte vore för det synnerligen begränsade flödet vore det här forumet tämligen perfekt.
Att du CRA får skit för att du ljugit och larvat dig är helt i sin ordning, att banna dig för en engångsföreteelse (?) hade varit för mycket.


3 januari 2011, 03:50
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
CodeRedAlert skrev:
Jag har funderat en del och bestämt mig för att sluta skriva på det här forumet från och med nu.
Det känns alltför olustigt att finnas kvar efter allt som sugmundfreud öst ut över mig sista tiden och även innan. Skrivlusten knyter sig totalt och då är det ju ingen mening med att hänga kvar.


Du klarar dig nog; du har ju alltifrån sambo och barn till en stadig umgängeskrets.


3 januari 2011, 11:49
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
CodeRedAlert skrev:

Jag har funderat en del och bestämt mig för att sluta skriva på det här forumet från och med nu.
Det känns alltför olustigt att finnas kvar efter allt som sugmundfreud öst ut över mig sista tiden och även innan. Skrivlusten knyter sig totalt och då är det ju ingen mening med att hänga kvar.

Bild

CodeRedAlert skrev:

OBS!Jag fiskar inte efter sympatier eller något annat alls utan det är den enkla anledningen och därmed basta.
Jamen gud ja, Borderlinesuggor vill ju aldrig vara offer :lol: .


CodeRedAlert skrev:

En del av er finns ju på Aspergerforum (även hon tyvärr men det är som tur är ett större forum så man behöver inte beblanda sig i första taget.) så vi ses ju där! <3

MVH
Snyft snyft, uhuhu sugmundvidrig är så hemsk uääääääh. Cry me a river.


3 januari 2011, 15:13
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Dra åt helvete Sugis.

Jag vet att du har det svårt själv, men här är det du och ingen annan som går för långt för att kunna ursäktas med det. Och fortsätter efter att den du mobbar - mobbar - har sagt ifrån.

Du har lärt dig bra.

Och att du inte skulle ha velat köra bort Koden, sug mig i arslet. Sådant du håller på med får den effekten.


3 januari 2011, 15:47
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Zombie skrev:
Jag vet att du har det svårt själv

Det ska väl inte ha betydelse i vilket trångmål jag är?

Vad jag ser i CRA är en människa som håller på med diverse manipulationer som jag stör mig på. Såsom skuldbeläggande av mig. Jag reagerar. Du reagerar i din tur på att jag är en enträgen fittunge.

Inga konstigheter, vanligt mänskligt samspel.


3 januari 2011, 16:32
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Skuldbeläggande? Vilket då? Du har skuld i det här. Den har du fixat alldeles själv.


3 januari 2011, 16:35
Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron