Men att kalla mig ett pucko i nåt som ska föreställa debatt? Jag har AS - kalla mig pucko och jag tror att du faktiskt tycker illa om mig. Redan där är ju debatten förstörd.
Vill man ha en vettig debatt får man faktiskt avstå från pajkastningen.
Släng på mig en hel drös med åsikter jag aldrig uttalat genom "guilt by association" och du har bränt alla möjligheter till en seriös debatt.
1 januari 2011, 11:04
Flia
Medlem
Re: Fan vad ni bråkar.....
ford skrev:
Flia skrev:
Men att kalla mig ett pucko i nåt som ska föreställa debatt? Jag har AS - kalla mig pucko och jag tror att du faktiskt tycker illa om mig. Redan där är ju debatten förstörd.
Vill man ha en vettig debatt får man faktiskt avstå från pajkastningen.
Släng på mig en hel drös med åsikter jag aldrig uttalat genom "guilt by association" och du har bränt alla möjligheter till en seriös debatt.
Konstigt att Aspies läser mellan raderna.... speciellt när det inte finns nåt där.
1 januari 2011, 12:59
nallen
Medlem
Flia skrev:
På ADHD-forum bannlyste vi alla politiska diskussioner för att undvika osämja [...]
Men, vad är det för mening med ett diskussionsforum om folk inte blir förbannade emellanåt?
1 januari 2011, 16:45
rdos
Medlem
nallen skrev:
Flia skrev:
På ADHD-forum bannlyste vi alla politiska diskussioner för att undvika osämja [...]
Men, vad är det för mening med ett diskussionsforum om folk inte blir förbannade emellanåt?
De vill nog driva dagis snarare än diskussionsforum om de inte tillåter "heta" ämnen.
1 januari 2011, 16:47
moggy
Medlem
nallen skrev:
Flia skrev:
Det ska ju vara trevligt och alla ska hålla med varann för annars finns det risk att nån blir ledsen...
En del tycker ju tydligen att det blir obehagligt om det är några som inte håller med varann...
1 januari 2011, 16:50
nallen
Medlem
Prova att titta ut i verkligheten så får ni se hur det är.