Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Vad bra att du tillfrisknar antisnopp! Mig är det synd om, jag är dödstrött, yr, illamående men har så ont i ryggen att jag inte kan ligga ner.

26 december 2010, 16:53
Medlem
antikropp skrev:
[...] jag mår rätt bra och kommer nog kunna må rätt bra trots allt. Jag har mått så skrämmande ofta på sista tiden.

Det låter som nån har fått och kommer att fortsätta få knulla...

26 december 2010, 18:33
Medlem
nallen skrev:
antikropp skrev:
[...] jag mår rätt bra och kommer nog kunna må rätt bra trots allt. Jag har mått så skrämmande ofta på sista tiden.

Det låter som nån har fått och kommer att fortsätta få knulla...

Haha, det låter ju nästan så överdrivet gladlynt att man skulle kunna tro att jag har fått knulla :lol: . Men så är icke fallet, jag har fan inte haft sex på trehundra år eller nåt. Men jag är glad ändå. :D

Min kontaktannons i dejting-forumavdelningen gäller alltså i allra högsta grad fortfarande. Jag skulle må ännu bättre om jag fick belägra en brunstig människohonaBild . Lite off-topic i.o.f.s., men om någon känner sig sugen tänkte jag, kan ju knappast skada att så många som möjligt ser att jag suktar efter köttgrotta. Bild

26 december 2010, 22:14
Medlem
Jag är jävligt sur på er. Det är min dagsform så fort jag loggar in här.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH

28 december 2010, 23:11
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Jag är jävligt sur på er. Det är min dagsform så fort jag loggar in här.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH

Sur för att du är avslöjad som troll? Köp en iphone eller nåt så blir du nog glad. Eller alltså tvinga din man att köpa en. Eller sådana där chokladanus, är säkert goda: http://www.edibleanus.com/

28 december 2010, 23:23
Moderator
*markerar att jag tycker om Koden, får mina rutiner rubbade när jag inte ser nya inlägg med hennes speciella kombination av humor, värme, mänskliga insikter och generositet med sig själv och tycker Sugis är rätt tydligt orimlig med sitt envisande om "troll"*

29 december 2010, 00:37
Medlem
Sugmundvidrig fortsätter alltså?

Nu vet jag inte längre vad jag ska tro om motivet bakom i sådana fall.
Sugmundvidrig du får en sista chans nu att ändra uppfattning. Har du kollat in forumet som Schueberird länkade till? Där återfinns jag i snart 5500 inlägg varav rätt många innehåller foton från mitt liv och av mig själv: http://www.moderskeppet.net
Jag behöver inte överösas av din vidrigt anala person så du kan lägga ner nu.

Och nej, jag har inte överseende med att du är en sorglig, sjuk människospillra vilket du låter påskina av var och varannat inlägg. Det du håller på mer är trakasserier.
Och jag tar illa upp. Är det uppfattat?

Dagsform förövrigt: God!
Jag sitter och myser lite innan andra vaknar och dagen börjar.

29 december 2010, 06:51
Medlem
Nu fick jag dåligt samvete för att jag skrev så hårda och elaka saker i ren affekt.

Sugmund snälla, sluta med det där.
Du är inte vidrig när du är snäll. Tvärtom är du säkert helt underbar när du mår bättre, precis som de flesta andra när de mår någorlunda okej.

Jag vill inte bli anklagad för något som inte stämmer, kan du förstå det?

29 december 2010, 13:42
Medlem
Jag ger blanka fan i vad du vill och inte vill CodeRedAlert. Jag stör mig på dig och du äcklar mig någonting fruktansvärt.

Dagsform: Smått äcklad av psykopatens försök att få sitt raserade troll att resa sig. Detta roar mig en smula vilket höjer humöret. I övrigt varierar jag mellan att kontemplera självmord och kolla husannonser. Måste nog ha något starkare/mer riktat än alvedon för den reumatiska värken och magsmärtorna.

29 december 2010, 14:50
Medlem
Dagsform: LYSANDE!

Städar och handlar och är duktig!

29 december 2010, 15:06
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.