Handlar allt det här om att CodeRedAlert också är EXTREMEPOWER eller har jag missat något?
23 december 2010, 03:12
CodeRedAlert
Medlem
Re: Trollande på såna här sjuka forum
Men okej. Jag börjar inse att ni faktiskt inte alls har hängt med som jag trodde. EXTREMEPOWER är en sorts...rollfigur en påhittad karaktär som jag hittat på.
Detta från första början på ett annat forum eftersom jag där tröttnade på en del manschauvinistiska jargongar och ville skaka om lite, vilket inte hade låtit sig göras med min ordinarie forumnick (eftersom det helt enkelt inte hade fått samma absurda effekt att skriva allt under mitt vanliga nick efterom alla på forumet kände alla i princip. Jag skulle ha blivit avfärdad ganska snabbt av medforumiterna då och det tänkte jag inte gå med på.)
Förstår du nu?
23 december 2010, 03:29
Ufo
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Förstår du nu?
Ja det har jag förstått för länge sedan. Men utmynnar allt tjafs i just det faktumet? Eller är det något annat som jag missat?
23 december 2010, 03:33
CodeRedAlert
Medlem
Jaha! Du ser. Det var jag som inte förstod.
Jo, alltså...? Jag kopplade den här tråden till hela världens misstankar om huruvuda jag är eller inte är ett troll. Vilket jag inte är.
Men det kanske var fel?
23 december 2010, 03:39
Ufo
Medlem
Ok då tolkar jag det som att tjafset som pågår i ett antal trådar, handlar om enbart "CodeRedAlert = EXTREMEPOWER".
Är det inte pinsamt o haka upp sig om en sån sak, på ett forum som det här? Jag menar är det inte roligare att rota i smurfkonton på aspergerforum? Där det utryckligen inte är tillåtet. Jag vet i allafall minst tre konton där som har minst ett extra alias.
23 december 2010, 03:51
Inaktiv forummedlem
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Och eftersom du inte fattade så var det ett exempel på hur lätt det är att ifrågasätta folk på nätet. Inte att jag på allvar betvivlar att dessa två ägghjärnor faktiskt existerar var för sig.
Om du läste hela inlägget och är läskunnig så borde det ha framgått ganska klart.