Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
CodeRedAlert skrev:
Zombie skrev:
Vet inte hur träffad jag ska känna mig av det, men jag känner mig inte träffad. Jag tvivlar inte på dig och har aldrig gjort. Mitt inlägg var ett allmänt tips i EXTREMEPOWER/Schueberird-affären, grundat på min allmänna kännedom om folk och aspergare och på vad jag tyckte mig se utifrån, utan att veta något om er relation och utan några konkreta exempel i beredskap.

Dina iaktagelser är säkert relevanta.
Det är ju inte som att jag lever ett konfliktfritt liv, direkt. Så det finns massa blinda punkter där.

Tack för att du åtminstone inte betvivlar!
Det är ganska energikrävande att behöva försvara sig för något som inte ens stämmer. Men hur ska jag annars göra?
Säger jag inget så blir det också misstänkt ur någon jävla synvinkel.

*puh*

Tack för att du svarade. Tänkte att du kanske inte hade energi över till att urskilja vänner i folkmassan...

Svår fråga du ställer. Och jag är för trött och ledsen/arg/osv. över (bland annat) den här affären för att ha något vettigt svar. Ryggar för att känna mig in i hur något sådant här skulle kännas för mig. När man inte heller står alltför stadigt på jorden redan som det är...

Men kanske du också skulle må väl av att skaffa dig några timmars distans till saken och försöka få i dig något känslomässigt näringsrikare så länge?


23 december 2010, 04:00
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är galen...
Det är väl bäst att jag meddelar att jag är tillbaka nu. Jag hade tänkt sitta och tjura i 1 månad, men jag tycks vara alltför värdelös på att vara (så pass) långsint för det. Jag har varit utsatt för en riktig stalker en gång, så jag är allmänt allergisk mot multipla användarkonton och liknande. När då dessutom en person som jag trots allt lyckats bygga upp en viss tillit till visar sig använda samma slags metoder blir effekten dubbel. Det blev för mycket helt enkelt och jag vet inte hur det blir med tilliten i fortsättningen. Jag är inte längre säker på vem som är vem, vad eller varför.


23 december 2010, 04:03
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är galen...
Schueberird skrev:
Det är väl bäst att jag meddelar att jag är tillbaka nu.

Härligt!


23 december 2010, 04:05
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
En, ursäkta ordvalet, förbannad lättnad att se dig igen iallafall. Allt blir liksom lättare när någon som aldrig borde ha behövt försvinna är närvarande...

*bjuder på imaginär gourmet-någonting*

edit: För att inte tala om hur mycket förklaringar kan förklara.


Senast redigerad av Zombie 23 december 2010, 04:08, redigerad totalt 2 gånger.



23 december 2010, 04:06
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är galen...
Schueberird skrev:
Det är väl bäst att jag meddelar att jag är tillbaka nu.
Trevligt.


23 december 2010, 04:07
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är galen...
Schueberird skrev:
Det är väl bäst att jag meddelar att jag är tillbaka nu. Jag hade tänkt sitta och tjura i 1 månad, men jag tycks vara alltför värdelös på att vara (så pass) långsint för det. Jag har varit utsatt för en riktig stalker en gång, så jag är allmänt allergisk mot multipla användarkonton och liknande. När då dessutom en person som jag trots allt lyckats bygga upp en viss tillit till visar sig använda samma slags metoder blir effekten dubbel. Det blev för mycket helt enkelt och jag vet inte hur det blir med tilliten i fortsättningen. Jag är inte längre säker på vem som är vem, vad eller varför.

Tack för att du kom tillbaka.


23 december 2010, 04:18
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag kommer för övrigt vara borta från forumet över jul och nyår (ifall att någon skulle undra).


23 december 2010, 04:22
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Allt detta pratandes om troll i en tråd om en vaken tomte får mig att tänka på


23 december 2010, 05:03
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Fy fan, jag ser ut ungefär så här:

Fucking shit.
Såg för övrigt att filmen finns att köpa på DVD på Rusta.


23 december 2010, 05:17
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Hej jag är Code red alerts sambo!
Frågor kring det?
Någon som har en fucking jävla fråga?
Vi kanske kan träffas på någon forumträff om ni PMar och så.
Jag nickar Flawed på asperger forum.
Jag kaänner mig inte helt bekväm om att människor spekulerar kring könet på min sambo och jag anser att ni bör sluta med det av hälsoskäl.


4 januari 2011, 02:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron