Ny tråd Svara på tråd  [ 86 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Nästa
En handlingsplan mot kvinnoförtryck! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: En handlingsplan mot kvinnoförtryck!
Nu har jag försökt och försökt, men jag kan inte BITA AV min egen penis :?: . Vill vara feminist och äta taco nu ju, men med penis, ingen lycka :idea: .

21 december 2010, 01:58
Medlem
Schueberird skrev:
Gratulerar, du har just ägnat dig åt något som i varje annat sammanhang hade kallats trollning. Varför uttryckte du inte samma sak under ditt riktiga alias (om du nu har något)? Står du inte för dina åsikter?

Om jag står för att jag planerar mordiska aktioner mot världens alla män?

Klart jag gör!

Eller så är det som en rollfigur, en påhittad karaktär som självklart inte existerar i verkligheten utan bara är till för att föra fram ett tillspetsat budskap i en humorisktisk anda men med en allvarlig grundton.
Hursom så behöver jag knappast stå till svars inför dig eller någon annan här vad gäller det jag väljer att skriva, i vilken form eller under vilket nick.

Ta bort dina paranoida tassar ur min syltburk och gå vidare i livet, okej.
Jag gillar inte att bli ifrågasatt på det här viset. Är det fullständigt klart för dig?

21 december 2010, 06:21
Medlem
Fan. Jag som trodde EXTREMEPOWER var på riktigt. :mrgreen:

21 december 2010, 07:39
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Schueberird skrev:
Gratulerar, du har just ägnat dig åt något som i varje annat sammanhang hade kallats trollning. Varför uttryckte du inte samma sak under ditt riktiga alias (om du nu har något)? Står du inte för dina åsikter?

Jag gillar inte att bli ifrågasatt på det här viset. Är det fullständigt klart för dig?

Det gjorde han. Avaktiverade sitt konto. Fy fan för dig din jämmerliga mansfitta. Varför kan inte trollen sköta sig snyggt någon jävla gång?

Edit: Mansfittan är alltså CRA så ingen misstolkar.

21 december 2010, 14:40
Moderator
sugmundfreud skrev:
Det gjorde han. Avaktiverade sitt konto.

Schueberird?

:cry: :cry: :cry:

Kom tillbaka.
Eller sitt och tjura eller vad du nu vill så mycket du vill och allt det där, men du får gärna komma sedan.

sugmundfreud skrev:
Fy fan för dig din jämmerliga mansfitta. Varför kan inte trollen sköta sig snyggt någon jävla gång?

Men jag tycker inte det var CRA:s fel. Ingen kunde veta att en person skulle ta just det hysset så personligt. Det är helt enkelt omöjligt att hålla reda på var andra har ömma punkter som man inte redan har sett.

Sedan kan man alltid diskutera hurpass förståndigt just det hysset var – förutom roligt och belysande det det var tänkt att belysa. Fast det jag undrade var ju mera "bryter hon mot någon regel och blir varnad nu?" än "tappar någon tilliten till henne som person?". För mig framstår CRA som en väldigt tydlig person, och avgjort en bra och hederlig, och jag trodde väl naivt att det var ungefär så hon framstod helt enkelt. Eller åtminstone för Schueberird, som jag kan använda samma ord om. Och det har ju liksom verkat som att de båda har kunnat tala med varandra.

Men här ärom vi aspergare, och då kan man plötsligt få en mödosamt hoprafsad tillit till mänskligheten undanryckt under fötterna på sig. Där man trodde det fanns en människa finns det någon som utan vidare kan lura sina vänner. Eller något. Det finns sätt jag lätt kan förstå Schueberirds reaktion på.

Fast tänk om folk hade litet lättare att inse att andra också är aspergare här.
Hur var det med den berömda empatin, eller intelligensen som kan kompensera för den...

Typ: att man alltså inte utan vidare kan räkna med så onda avsikter som man spontant tolkar in, eller tror/har märkt att "en NT" skulle ha haft. Att man själv kan råka såra någon lika djupt rätt vad det är när den har garden nere eller redan flera gånger har gjort det (kanske man inte ens vet om alla?). Att nog ingen av oss skulle kunna se på sig själv som en uthärdligt hygglig människa om inte andra, och kanske vi själva med, hade haft överseende med oss – antagligen mer än en gång. (Gäller till och med "NT", eller hur... men oss med. Vi har omdömesbrister som är specifika för oss.)

21 december 2010, 15:47
Medlem
Zombie skrev:
Fast det jag undrade var ju mera "bryter hon mot någon regel och blir varnad nu?"
Regelverket

21 december 2010, 15:53
Moderator
Okej. Framgick ännu tydligare än jag trodde att jag inte har orkat titta efter. :lol:

21 december 2010, 15:59
Medlem
sugmundfreud skrev:
CodeRedAlert skrev:
Schueberird skrev:

Det gjorde han. Avaktiverade sitt konto. Fy fan för dig din jämmerliga mansfitta. Varför kan inte trollen sköta sig snyggt någon jävla gång?

Edit: Mansfittan är alltså CRA så ingen misstolkar.

Om en mansfitta är en fitta som uppskattas mycket av en speciell man så visst - jag är det, helt klart.
Fitta är inget skällsord för mig om du nu trodde det.

För övrigt kan du hålla käften.

Schueberird KOM TILLBAKA DIN LUSIGA MANSGRIS. Jag hade en dålig natt och var redan skitsur för andra saker, loggar in här och ser att du av alla personer, en av de få som jag verkligen tycker om här, ifrågasätter mig och nojjar över löjliga trollmisstankar - IGEN. :x
Jag trodde att vi varit igenom det här redan.

Nu ror du dig tillbaka hit, omedelbums.
Förlåt.
:(

PS. Om det reggar in en OBAMA här så är det också jag. DS.

22 december 2010, 03:57
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Om en mansfitta är en fitta som uppskattas mycket av en speciell man så visst - jag är det, helt klart.
Fitta är inget skällsord för mig om du nu trodde det.

Det är en mangina du blir knullad i. Ett rövhål alltså. Det bara sprutar bajs när du står där på alla fyra och tjuter och låtsas att du har ljusrött hår. Och mannen är dina egna fingrar.

CodeRedAlert skrev:
För övrigt kan du hålla käften.

Dra åt helvete jävla fittunge :lol: . Din tid är över, ingen tror att du finns på riktigt längre. Något jävla pucko är det ju som skriver dina inlägg såklart och det är definitivt en man till att börja med. Men jag vilar min väska.

22 december 2010, 13:25
Medlem
CodeRedAlert

Bild

CodeRedAlert skrev:
Lilla Josef3:
Om du befinner dig i Stockholm så kanske du får nöjet att träffa mig förr eller senare.
Jag är den kurviga tjejen med långt, ljusrött hår och jag sänker dig på tre röda.

22 december 2010, 13:32
Ny tråd Svara på tråd  [ 86 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.