Ny tråd Svara på tråd  [ 162 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Nästa
Nallens problem med kvinnor - fortsättning från AF 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Nallens problem med kvinnor - fortsättning från AF
Ja, det brukar för all del inte vara nåt som bekommer vare sig rdos eller mig... men Zombie brukar ju yra om sånt och jag tycker det är mest OT. Fast, jag borde någ gå och dra filten över mig.

19 december 2010, 00:54
Medlem
[OT]
Zombie skrev:
... men så fort han kan göra en markering mot afrikaner lämnar rdos sin biologistfundamentalism. Annars är det ju inget man behövde Wikileaks för att veta, att också amrisarna i Korea, Vietnam, Mellanamerika, Irak och så vidare mördar och våldtar, att de gjorde det i Jugoslavien, att våra gossar i Afghanistan alldeles säkert gör det om de nu har den sortens sysslor som ger det beteendet, att Kalle Dussins bussar gjorde det, och så vidare. Eller att rika vita knösar, om inte nödvändigtvis mördar och våldtar (fast det förekommer även bland dem), så dock utför den besläktade handlingen att sätta på så mycket lammkött av lägre status de kan. Till och med knugen gör det.

Ja, det där är nog ett typiskt Zombie-inlägg. Först börjar han med de värsta exemplen, drar paralleller han tror sig se, och slutar med att rika och kungar nog mördar barn och sätter på kvinnor som afrikanska krigsherrar. Det är icke-trovärdigt, Zombie.

[/OT]

19 december 2010, 11:09
Moderator
Som sagt OT här, men annars var ju det där ett typiskt rdos-svar, att slingra sig ur sakfrågan genom slarvig läsning, begreppsglidningar och ounderbyggda insinuationer.

Den som tror att jag skriver det här för att skaka på tuppkammen får väl tro det, jag blir mer och mer less på folk som tar plats med att vara oseriösa fast de borde kunna bättre.

19 december 2010, 13:10
Medlem
nallen borde skrotas

20 december 2010, 23:22
Medlem
nallen skrev:
nallen borde skrotas

Det finns nog återvinningsstationer även för nallar.

20 december 2010, 23:43
Medlem
Det är fömodligen ingen vidare idé. Saker som ska återvinnas bör ju åtminstone vara i reparabelt skick.

20 december 2010, 23:50
Medlem
nallen skrev:
Det är fömodligen ingen vidare idé. Saker som ska återvinnas bör ju åtminstone vara i reparabelt skick.

provat ÅVC Högsbo?

21 december 2010, 01:55
Medlem
*att det ska vara så saatans omöjligt*

22 december 2010, 22:41
Medlem
Skit i det då :(

29 december 2010, 05:13
Medlem
I vad?

29 december 2010, 07:22
Ny tråd Svara på tråd  [ 162 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.