Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nej!

Uppenbarligen inte. Dessutom försöker jag sadla om.


15 december 2010, 07:54
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag på sjukgymnastik som ett led i min NPF-utredning. Har varit där en gång, den här gången ska gympaskor med. Det blir typ som en idrottslektion :)

Det verkar förövrigt som att jag inte får en AS-diagnos. Det lutar mer åt TS+ADD.


Senast redigerad av antikropp 15 december 2010, 11:05, redigerad totalt 1 gång.



15 december 2010, 11:04
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Transsexuell-ADD?

Jag kan se det framför mig!
Men istället för gympaskor ska du förslagsvis stolpa runt i Lady Gaga-skor. Det bör underlätta diagnostiseringen.


15 december 2010, 17:13
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Transsexuell-ADD?

Jag kan se det framför mig!
Men istället för gympaskor ska du förslagsvis stolpa runt i Lady Gaga-skor. Det bör underlätta diagnostiseringen.

Jag hade vit-lila hemstickade raggsockor på mig, det borde ge några transa-poäng. Jag var nog tillräckligt kass på motoriktestet utan sjukt obekväma kvinnoskor. Pust jag är helt slut, armhävningar, situps, kuta fram och tillbaka, hoppa fram och tillbaka.

TS är NPF-lingo för Tourettes Syndrom. Skulle bli bra toaklotter, man klottrar ner sexuell läggning och npfdiagnos tillsammans med ens telefonnummer och skamliga förslag. BS-TS-kille med tajt stjärt och hård kuk söker invandrar-transa med raggarsträng för skön stund. Ring 071-2345678


15 december 2010, 18:15
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ändrade planer:
Tisdag:
[x] Planera helgens storstök.

Onsdag:
[x] Handla basvaror.

Torsdag:
[ ] Handla storstöksingredienser.
[ ] Gå i kloster.

Fredag:
[ ] Städa köket.

Lördag & söndag:
[ ] Storstöka.[/quote]


15 december 2010, 20:23
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
antikropp skrev:
[BS-TS-kille med tajt stjärt och hård kuk söker invandrar-transa med raggarsträng för skön stund. Ring 071-2345678

*ringer*

Ja, just det! TS som i tourettes, såklart. Dumma mig.

Det verkar vara ett grundligt test du genomgår.
Jag behövde aldrig skutta runt så där.
Däremot körde min utredningspsykolog med rätt sluga metoder utöver själva det ordinära testandet. Hon ville kramas efter vissa av sessionerna som ett avskedskram typ vilket jag tyckte var rätt obehagligt. Först i efterhand slog det mig att det antagligen ingick i hennes utredningsmetoder.


16 december 2010, 09:58
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Vad modernt det är nu fötiden, min utredning gick på en vecka. Åtta år senare fick jag min första kontakt med hab. Nice one, samhället.


16 december 2010, 12:40
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[*]Hämta en TV som jag har pratat till mig.
[*]Kasta samma TV i grovsoprummet.
[ ]Ge bort en säng som står mitt i vardagsrummet och bara är i vägen sedan 2 veckor tillbaka.
[ ]Städa lägenheten så pass att jag orkar STÄDA till jul.
[ ]Slappa bort en timma utan att göra ett dugg. (Istället gjorde jag ingenting :? )


17 december 2010, 18:40
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[x] äta frukost
[x] arbete två timmar
[ ] laga+äta mat
[ ] ingenting ( pågående )


17 december 2010, 19:46
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[\] vara normal en stund med en normal människa. (halvlyckades)


17 december 2010, 19:55
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron