Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
CodeRedAlert skrev:
Oh, You just need to get laid.

:ugeek:

Laid?

15 december 2010, 07:04
Medlem
Som i seriestrippen...

Oh, forget it! :|

Här ska inte liggas nåt.

15 december 2010, 07:35
Medlem
Jag ska faktiskt ligga snart; det är hög tid - det är ju en dag idag också.

15 december 2010, 07:37
Medlem
Det är sant.
Jag ska också ligga efter att jag jagat upp vissa små element från sina sängar osv.

Upp barn, nu ska mamma sova.

15 december 2010, 07:39
Medlem
Ja, vad gör man om man bara har råd med 1 säng!?

15 december 2010, 07:45
Medlem
Ja, det är tragiskt. Vart är Sverige på väg?
Vi har ett sängsskåp och turas om att sova i fyra timmars skift. :?

Apropå sängar så var det en hoppig kamrat på ett födelsedagskalas en gång som brakade ner på ena dotterns säng så den aldrig blev sig lik. Sängen alltså.

Minnesanteckning: Nya sängar!

15 december 2010, 07:53
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Oh, You just need to get laid.

Yes... I know.

15 december 2010, 14:18
Medlem
Jag har hittat en guldgruva i mitt soprum! Massor av prima tomglas för mina brygder! Nu har jag gjort mig skyldig till stöld av renovas egendom, men det är ett brott mot naturen och den goda smaken att krossa och materialåtervinna prima tomglas när de kan återanvändas som de är...

15 december 2010, 17:24
Medlem
Jag förstår inte varför det är stöld när man tar något som är kastat.

15 december 2010, 17:31
Medlem
Ufo skrev:
Jag förstår inte varför det är stöld när man tar något som är kastat.

Det är sophanteringsbolagets egendom. När jag jobbade på soptipp var det noga med det där. Det ska bero på att det var impopulärt när personal från en soptipp ställde sig utanför ICA och sålde kasserade varor därifrån, fick jag höra. Och så ansågs det att man hade rätt att veta att det man slänger förstörs, vilket jag tycker är lite fånigt. Det borde inte finnas nån ovillkorlig rätt att slänga bort saker som inte är trasiga och kräva att de ska förintas...

Folk ställer ibland böcker i soprummet, istället för att slänga dem i soptunnorna. Jag tror de vill att folk ska ta dem. Vad lagen säger om det är väl mer osäkert då de inte ligger i tunnorna. Men det är väl ingen som bryr sig. Gick man till en soptipp för att plocka på sig saker skulle det däremot bli impopulärt.

15 december 2010, 17:44
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.