Ny tråd Svara på tråd  [ 22 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Det skånska hotet mot Sverige 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Det skånska hotet mot Sverige
För övrigt tänkte jag citera vad jag själv skrivit i den tråd som givit upphov till denna, sedan är det upp till er vad ni tänker göra med innehållet:

Citera:
När argumenten tryter alternativt när man inte klarar folks åsikter hänfaller man sig åt försök till mobbning och andra barnsligheter istället..

...been there, done that och det är därför jag inte gör för stor grej av det, för att jag är väl medveten om att jag inte varit bättre själv alla gånger.
Dock har jag bestämt mig för att hädanefter försöka skärpa till mig på den fronten och lägga av med den sortens skit och barnsligheter (om än jag inte tänker utfärda något löfte vad gäller vanligt trams, som inte skadar någon utan på sin höjd kan leda till irritation), något som jag faktiskt funderat på under en längre tid.

Vilken nivå den här diskussionen skall hålla hädanefter (eller om den överhuvudtaget skall fortsätta) är helt och hållet upp till er, men jag tänker varken börja lipa eller låta mig provoceras utan är beredd att även i framtiden föra seriösa diskussioner med dig och vissa andra, om ni känner för det.

6 december 2010, 00:40
Medlem
*garvar knäna av mig*

6 december 2010, 01:02
Medlem
...nu när snapphanarna och snapphonorna förökar sig hejvilt ute på den skånska tundran är det bara en fråga innan hela Sverige blir skånskt.
Ska vi ha det så här?
Ska vi tillåta hedersmord via rullebör och orgiastiska ålagillen där man offrar jungfrur och dricker beska droppar?
Ska vi ha det så här?

6 december 2010, 01:33
Medlem
som sagt...

..fast vänta nu: den skånska tundran: det var något nytt.

Vårt projekt för världsherravälde har visst nått längre än anat! :idea: :roll:

6 december 2010, 01:39
Medlem
Krigarn skrev:
Ska vi tillåta hedersmord via rullebör och orgiastiska ålagillen där man offrar jungfrur och dricker beska droppar?
Ska vi ha det så här?

Nejdå, det kommer att bli betydligt värre: vi skall bosätta oss i era förorter, leva på bidrag och rasera hela er välfärdsstat också...

6 december 2010, 01:44
Medlem
Sen skall vi klippa era tung, skära era ör och göra kaos med er. 8-)

6 december 2010, 01:46
Medlem
Krigarn skrev:
Jag säger inte heller att alla skåningar är inavlade, men det finns många kusingiften ute i byarna och detta kan på sikt försvaga den svenska folkstammen.

Tror det är en uppsvensk sedvänja. De enda kusingiften jag hittat i min släkt är ifrån gränstrakterna till gamla Sverige (Blekinge-Småland). :mrgreen:

6 december 2010, 07:43
Medlem
I den "Skånska frågan" så finns det en bra lösning. Vi flyttar hela Rosengård till Djursholm så kanske det blir lite fart på de inavlade 08-politikerna.

6 december 2010, 07:47
Medlem
Nu är du väl ändå lite väl hård mot rosengårdarna. Har de verkligen förtjänat att hamna i Tokholm? ;)

6 december 2010, 21:09
Medlem
rdos skrev:
Krigarn skrev:
Jag säger inte heller att alla skåningar är inavlade, men det finns många kusingiften ute i byarna och detta kan på sikt försvaga den svenska folkstammen.

Tror det är en uppsvensk sedvänja. De enda kusingiften jag hittat i min släkt är ifrån gränstrakterna till gamla Sverige (Blekinge-Småland). :mrgreen:

Ey!
Tala inte illa om min släkt va.

Jag är ett lysande resultat av generationer av kusingifte.

6 december 2010, 22:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 22 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.