Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 34  Nästa
Trubbel på sektforumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Sektforumets administrator har nu fullbordat sin mörkläggning:
http://www.aspergerforum.se/fortal-och- ... tml#474821


5 december 2010, 21:11
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Krigarn skrev:
Zombie skrev:
Om du tror du håller dig med en spirituell ton så tar du miste, rent upplysningsvis. Mig lyckas du bara förolämpa, och så lättförolämpad är jag inte. För att förebygga svar av typen "tack detsamma" kan jag genast säga att jag ser att du reagerar likadant på mycket som inte är menat som förolämpningar, och också att du brukar se moralisk ruttenhet där den inte finns eller i mängder som är helt uppåt väggarna. Så det kan jag eventuellt tänka mig att tala med dig om, för där "döljer" sig nog så uppenbart en inkompatibilitet mellan två världar. Svara på din i förolämpande ton ställda fråga vill jag dock inte. Kanske skulle jag ha gjort det första och andra gången, men nu är det för många gånger bortom det.

Idel svammel.

Jag fattar precis vad han menar.
Men du är ju lite av ett riktigt stolpskott själv, Krigarsjal. Så det är förståeligt att du inte riktigt hänger med. Gå och polera en pipa eller nåt.


5 december 2010, 22:44
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
(Vi skulle väl bråka i den här tråden? Jag försöker vara behjälplig - häng på nu! FORUMKRIIIIIIIG.)


5 december 2010, 23:00
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
*kastar vattenballonger*


6 december 2010, 00:45
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Zombie skrev:
Om du tror du håller dig med en spirituell ton så tar du miste, [...]

Nej.

Zombie skrev:
[...] och så lättförolämpad är jag inte. [...]

Det där hade jag faktiskt ingen aning om. Alltid kul att lära sig någonting nytt!

Zombie skrev:
Om du tror du håller dig med en spirituell ton så tar du miste, rent upplysningsvis. Mig lyckas du bara förolämpa, och så lättförolämpad är jag inte. För att förebygga svar av typen "tack detsamma" kan jag genast säga att jag ser att du reagerar likadant på mycket som inte är menat som förolämpningar, och också att du brukar se moralisk ruttenhet där den inte finns eller i mängder som är helt uppåt väggarna. Så det kan jag eventuellt tänka mig att tala med dig om, för där "döljer" sig nog så uppenbart en inkompatibilitet mellan två världar. Svara på din i förolämpande ton ställda fråga vill jag dock inte. Kanske skulle jag ha gjort det första och andra gången, men nu är det för många gånger bortom det.

Intressant;
Bild


7 december 2010, 01:08
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
CodeRedAlert skrev:
Men du är ju lite av ett riktigt stolpskott själv, Krigarsjal. Så det är förståeligt att du inte riktigt hänger med. Gå och polera en pipa eller nåt.

Jovisst. Jag går och polerar den här
Bild
sen drar jag den i huvudet på dig om vi ses i en mörk gränd..


9 december 2010, 03:49
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Försök!


12 december 2010, 23:20
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
* hämtar en lagom oböjlig gren åt CodeRedAlert *


12 december 2010, 23:22
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
rdos skrev:
* hämtar en lagom oböjlig gren åt CodeRedAlert *


Från skogen?


12 december 2010, 23:26
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Savanten Svante skrev:
rdos skrev:
* hämtar en lagom oböjlig gren åt CodeRedAlert *


Från skogen?


Japp, självfallet.


12 december 2010, 23:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 34  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron