Nallens problem med kvinnor - fortsättning från AF
Författare
Meddelande
nallen
Medlem
Re: Nallens problem med kvinnor - fortsättning från AF
Skönt att även Zombie kan bli fyrkantig ibland, det blev trots allt nästan lättare att tolka än den vanliga gröten. EDIT: nu fuskar du ju nästan.
I övrigt är jag redan utan.
4 december 2010, 22:51
nallen
Medlem
5 december 2010, 01:02
CodeRedAlert
Medlem
Handlingsplan nr1
1. Gör dig representabel, hygienmässigt, och klädmässigt. Bekväm men vårdad klädsel och se till att lukta gott, borsta tänderna (OBS viktigt!). 2. Se till att ha en plånbok med pengar i. 3. Gå ut genom dörren och styr stegen mot en kvarterskrog eller pub med lagom med folk. Kvällstid efter åtta men innan midnatt. 4. Gå in på stället, köp en vad du nu dricker och sätt dig vid baren. 5. Spana. 6. Utse ett första raggobjekt. En ensam kvinna alternativt två kvinnor, högst tre i sällskap. Sätt dig närmare henne/dem. Ha med dig en bok eller tidning som du förstrött bläddrar i samtidigt som du håller koll på ditt offer(ehehe). 7. Försök få ögonkontakt med kvinnan du är intresserad av. När du får det, blinkar du lite eller ler lite och håller kvar hennes blick. 8. Tänk dig att du ser ut som James Bond (den äldre) när han får syn på ett tuttobjekt. Försök att få in sug i blicken, träna hemma framför spegeln innan. 9. Om du ser att hon besvarar din blick och söker upp den självmant så ska du förflytta dig ända fram till hennes bord. 10. Fråga om du kan bjuda henne på något att dricka och så super du henne full, släpar ut henne till närmaste buskage och PANG på rödbetan.
Nästa kväll tar du sikte på nästa objekt.
Nej, jag vet inte. Tröttnade halvvägs... Enda riktiga är att vi startar raggkvällar här i Stockholm. Jag kan guida er till de värsta raggställena och så spanar vi tillsammans och hjälps åt att få ner bytet. Alla behövande är välkomna med.
5 december 2010, 02:28
rdos
Medlem
Lustigt att CodeRedAlerts berättelse slutar ungefär där det alltid slutade för mig (kring punkt 8 då). Det är ju där problemen börjar, så det är där berättelsen skulle börjat.
5 december 2010, 10:26
nallen
Medlem
Ja, faktiskt, det går till nöds att komma till nåt slags pratläge, typ "hej, jag heter nallen ..." och 5-8 meningar till. Men sen då? Hur kommer man därifrån till "ska vi gå hem till dig så du får knulla skiten ur mig?"?
5 december 2010, 11:01
Krigarn
Medlem
nallen skrev:
Ja, faktiskt, det går till nöds att komma till nåt slags pratläge, typ "hej, jag heter nallen ..." och 5-8 meningar till. Men sen då? Hur kommer man därifrån till "ska vi gå hem till dig så du får knulla skiten ur mig?"?
*Utstrålning *Ett bra humör *Självsäkerhet *Timing
Sen måste du ha koll på läget rent generellt och vända dig till rätt demografisk målgrupp. Det funkar inte att bara rumla in med storstövlarna på nattklubben och säga HÄJ HÄJ VILL DU DANSA?
5 december 2010, 19:21
nallen
Medlem
Vad säger/gör man?
6 december 2010, 00:48
Krigarn
Medlem
Det handlar inte om vad man säger, det handlar om utstrålning. Går du på krogen när du är sur eller nedstämd lär du inte få något napp.
7 december 2010, 20:29
nallen
Medlem
Det är väl inte direkt omöjligt att det handlar om det också. Men det jag upplever som den stora show-stoppern är att jag inte vet vad jag ska säga; hur kommer man överens om att går hem och pippa?
7 december 2010, 20:33
rdos
Medlem
Krigarn skrev:
Det handlar inte om vad man säger, det handlar om utstrålning. Går du på krogen när du är sur eller nedstämd lär du inte få något napp.
Nu ville ju Nallen ha praktiska tips, och inte luddiga saker som "utstrålning". Dina tips lär ju inte fungera för nån. Antingen så har man "utstrålning" eller inte.