Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
sugmundfreud
Medlem
|
Re: Den lite arga tråden!
Ja, jag är så glad idag för att nu har många dagar gått där jag har varit tvungen att sova på Tramadol istället för de Flunitrazepam jag har rätt till att få. Kuratorn gömmer sig och gör sig onåbar. Det är han som ska förmedla till en läkare att mitt recept behöver förnyas.
Bara det att jag blir illamående, får huvudvärk och ont i fittan av Tramadol så det gör mig glad! Bernadette!!!! Min sambo visade sina sidentrosor för Berny Pålsson igår. Genom fönstret då.
Jag vill ha tre hundrapack med Flunitrazepam och så kan de ha intervall. Det blir bäst för alla inblandade istället för dessa 20-pack där jag får gå månader ibland utan att få tag i någon som är villig att skriva ut mer.
Jag är så glad för att jag är psykotisk, jag känner mig som en nyrakad John Wayne Gacy på ecstasy. Tror jag, har aldrig provat ecstasy. Men tänk, att få sminka sig till clown och kidnappa folk! Och döda dem. Fast när jag ser sängen så blir jag arg. Där ska jag ligga och stirra i taket! Stirra i taket, hela natten lång. Kanske halvslumra och drömma om diverse otäcka ting.
|
14 mars 2010, 03:21 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Mitt djävla nät har bestått av sänkten hela dagen idag. Jag börjar på allvar hata BBB nu.
|
3 december 2010, 02:35 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
BBB var borta här typ i förrgår. Eller igår? Skitsamma. "En liten driftstörning" sade de vid påringning. Pjahapp, så då är internet borta halva dagen? Stabilt? Kul för de som även har sin telefoni via de slaka rövarna.
|
3 december 2010, 03:12 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Jag blir arg när jag ser mitt inlägg överst på sidan. Hur vården tillåtits misshandla mig när jag varit svårt sjuk. Jag menade allvar med att sminka mig till clown och döda folk. Grannar då. Bernadette minns jag också.
|
3 december 2010, 03:19 |
|
|
dia3
Medlem
|
Anmäl skiten. Efter 1 januari ska man tydligen inte behöva ange inblandade, när, hur och var, etc. Socialstyrelsen granskar journalerna och låter den som skickat in skrivelsen ta en liten jävla paus för en gångs skull.
|
3 december 2010, 12:11 |
|
|
dia3
Medlem
|
|
3 december 2010, 12:18 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jamen era jävla sönderknullade horarslen, har ni inga säckar med kukhelveten att gå och suga på!?
Fan, den här jävla rövhelveteskukmaskinen får mig ur balans.
I nöden prövas mannen! Ja ni, det jävla talessättet kan ni fan ta och bajsa upp i era egna jävla porfittor.
|
20 februari 2011, 12:30 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Var fan i alla jävla rövar ligger det där jävla rövknullslandet?
|
20 februari 2011, 12:40 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Det luktar lik i min hjärna, eller jag menar näsa. Jag finner inte orden idag. Det gör mig vredgad. Lite arg sådär. Har jag ätit en annan människa, eller är det min forna förkylning som inte läkt ut, lukten alltså?
Det ser ut som att jag ätit en annan människa. Kan någon ledsaga mig till en ledsen-tråd? Har vi en sådan?
|
20 februari 2011, 16:45 |
|
|
nallen
Medlem
|
Fy bubblan så tröttsamt allt är.
|
20 februari 2011, 23:39 |
|