Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
De alltmer ökade personrånen med rasistiska motiv
Författare |
Meddelande |
Eremit
Medlem
|
Re: De alltmer ökade personrånen med rasistiska motiv
Jag måste tyvärr säga att jag förlorat omdömet om vad, och speciellt VEM du egentligen pratar om, och till, eftersom du fortfarande hävdar att jag har sagt saker som jag aldrig sagt?? Men visst jag håller med dig, många säger att visst vi kan ta emot hur många flyktingar som helst bara de inte bor där jag bor, och det gäller då speciellt politikerna, för alla vet att det är klart att de säger så för att de är rika, ock bor därför i fina områden där det inte bor en enda flykting/invandrare, så det är ju inte de som får dras med den kraftiga flyktingströmmen som vi har i dag, och de vet politikerna, och då är det ju väldigt lätt att säga ju låt alla komma bara, för de vet ju att ingen av flyktingarna kommer att hamna där de bor. Det tycker jag är stort hyckleri.
|
2 december 2010, 13:21 |
|
|
Eremit
Medlem
|
Vad menar du, att jag heter myller, eller vad? Fattar inte vad du menar?
|
2 december 2010, 13:26 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Nej, herregud! Jag stavade fel, finsk som man är. Ett muller som i åskmuller.
^^
Jag orkar inte ha åsikter i trådfrågan just nu.
|
2 december 2010, 13:30 |
|
|
Eremit
Medlem
|
Nej då jag är inte arg, om det var det du undrade? Lite irriterad bara över att du beskyllde mig för att ha sagt vad någon annan sagt, fattar du?
|
2 december 2010, 13:43 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Eremit: Vem snackar du med i inlägget högst upp på sidan här? Jag har lagat citaten nu. Jag upplever att du har bakat ihop mig och Flia till en person, har du det?
|
2 december 2010, 15:17 |
|
|
ford
Medlem
|
| | | | Eremit skrev: För det första så sa jag FORD, inte FIA, lär dig läsa vad som står men jag erkänner att jag sa fel när jag sa att Ford startade denna tråd. Har JAG någonsin sagt att Skåningar är bättre än alla andra, jag bor ju inte ens i Skåne. Så än en gång Lär dig att läsa vad som står, och vem som skriver vad okay Dina förväxlingar är ju pinsamma. Om du någon gång lär dig att läsa ordentligt ju att det är Ford som skriver att Skåningar är bättre än alla andra, och som verkar dra alla invandrare över en kam, INTE JAG Och sen det du skriver anser JAG, inte Ford nu, att om de har ansenliga skäl för att få komma in, och få stanna i Sverige, t,e,x som du skriver, om de flyr från krig, eller är förföljda av något skäl, så ska de ha rätt att stanna i Sverige. Men kontrollen måste skärpas. Enligt SD:s undersökning så har bara 5% av alla flyktingar, och invandrare som i dag är i Sverige ansenliga skäl till att få stanna i har, enligt Geneve konventionen, ser du inte själv något fel i det. Det du nämner som fly ifrån krig, levt under förtryck,o,s,v ÄR ju ansenliga skäl att få stanna här enligt Geneve konventionen. Men vad alltså SD:s säger är ju att bara 5% av de invandrare/flyktingar som är här idag har de skälen. Resten som du skrivit får du käfta med Ford om, som hävdar det du skriver om okay | | | | |
*fattar, knapp någonting, förrän jag läst din text fyra gånger*För det första borde du lära dig styckeindelning, så att det inte blir ett helt projekt att föröska ta till sig av texten du skriver. För det andra har väl ingen sagt att du skulle ha sagt att skåningar skulle vara bättre än alla andra? För det tredje: kallar du SD:s vinklade statistik för säker information?
|
2 december 2010, 15:41 |
|
|
ford
Medlem
|
Han/hon hade bakat ihop mig och någon annan också, i ett tidigare inlägg i denna tråd...
|
2 december 2010, 15:43 |
|
|
Eremit
Medlem
|
| | | | Citera: | | | | ford skrev: | | | | Eremit skrev: För det första så sa jag FORD, inte FIA, lär dig läsa vad som står men jag erkänner att jag sa fel när jag sa att Ford startade denna tråd. Har JAG någonsin sagt att Skåningar är bättre än alla andra, jag bor ju inte ens i Skåne. Så än en gång Lär dig att läsa vad som står, och vem som skriver vad okay Dina förväxlingar är ju pinsamma. Om du någon gång lär dig att läsa ordentligt ju att det är Ford som skriver att Skåningar är bättre än alla andra, och som verkar dra alla invandrare över en kam, INTE JAG Och sen det du skriver anser JAG, inte Ford nu, att om de har ansenliga skäl för att få komma in, och få stanna i Sverige, t,e,x som du skriver, om de flyr från krig, eller är förföljda av något skäl, så ska de ha rätt att stanna i Sverige. Men kontrollen måste skärpas. Enligt SD:s undersökning så har bara 5% av alla flyktingar, och invandrare som i dag är i Sverige ansenliga skäl till att få stanna i har, enligt Geneve konventionen, ser du inte själv något fel i det. Det du nämner som fly ifrån krig, levt under förtryck,o,s,v ÄR ju ansenliga skäl att få stanna här enligt Geneve konventionen. Men vad alltså SD:s säger är ju att bara 5% av de invandrare/flyktingar som är här idag har de skälen. Resten som du skrivit får du käfta med Ford om, som hävdar det du skriver om okay | | | | |
Varför skulle SD:s mätningar vara osäkrare än något annat partis mätningar, svara mig på det? *fattar, knapp någonting, förrän jag läst din text fyra gånger*För det första borde du lära dig styckeindelning, så att det inte blir ett helt projekt att föröska ta till sig av texten du skriver. För det andra har väl ingen sagt att du skulle ha sagt att skåningar skulle vara bättre än alla andra? För det tredje: kallar du SD:s vinklade statistik för säker information? | | | | |
| | | | |
|
2 december 2010, 16:41 |
|
|
Eremit
Medlem
|
Ja när jag nu tittar efter så verkar det så, ursäkta mig. Sådant händer. Men det var riktat till Flia.
|
2 december 2010, 16:46 |
|
|
ford
Medlem
|
Och nu har det hänt igen (du har bakat ihop mig med dig själv, i ditt senaste svar till mig)! Lär dig citera, eller låt bli att ägna dig åt saker du inte behärskar!!! -Damn
|
2 december 2010, 16:50 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|