Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Nästa
Trubbel på sektforumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
nallen skrev:
Inaktiv forummedlem skrev:
[...] det är utmärkt att Kahlokatt går ut och säger att det är hon som har startat den PA-tråd som diskuteras.

Därmed inkasserar hon också några tusen tycka synd om-poäng. Kanske var det meningen från början.


Just precis. Det är så det fungerar. Först trakasserar man för fulla muggar, sen skyller man på ångest och skriver att man mår sååå dåligt och trycker ner sig själv lite och hotar med självmord. Då får man sympatier och allt är helt okej. Offret kan man strunta i.

Det är precis det som skett nu. Alla sympatier har gått till förövaren och mina känslor struntar man i. Hur jag mår efter att ha blivit utsatt för detta lyssnar ingen på.


28 november 2010, 01:58
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
http://www.aspergerforum.se/jag-tar-mit ... tml#471462
Heliora skrev:

[...] Det värsta är ju också att flera visste att det var mig det handlade om, men undlät att göra något. Detta fick pågå i nästan ett halvår och kan pågå fortfarande eftersom moderatorerna tycker det är okej.

[...]

Detta är tänkvärt! Alla kan göra misstag, och skandalen är inte Kahlokatts fel. Felet ligger hos en inkompetent moderator och en inkompetent forumledning. Och hos flata PA-medlemmar som har accepterat oegentligheter utan att trycka på knappen.


28 november 2010, 02:05
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Heliora skrev:
Just precis. Det är så det fungerar. Först trakasserar man för fulla muggar, sen skyller man på ångest och skriver att man mår sååå dåligt och trycker ner sig själv lite och hotar med självmord. Då får man sympatier och allt är helt okej. Offret kan man strunta i.

Det är precis det som skett nu. Alla sympatier har gått till förövaren och mina känslor struntar man i. Hur jag mår efter att ha blivit utsatt för detta lyssnar ingen på.
Skriv hur du mår här då. Kanske bäst du startar en egen tråd för denna verkar vara ägnad till pajkastning åt Aspergerforum.se


28 november 2010, 02:18
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
http://www.aspergerforum.se/jag-tar-mit ... tml#471474
Titti skrev:
Admin

Det Kahlokatt skriver i sin trådstart här förändrar inte min bedömning i sak. Heliora har inte i det jag har läst i av Kahlokatt i PA blivit utpekad, omnämnd eller förtalad. Att Kahlokatt vetat vem hon syftat på när hon skrivit om sina egna känslor och upplevelser innebär inte att det är uppenbart för andra, inte heller att några få har vetat eller gissat (rätt eller fel) vem eller vilka hon har syftat på i olika sammanhang.

Det har inte varit sådant som varit känt på forumet som lett fram till ett igenkännande i de fallen utan privata kunskaper, som hör hemma utanför forumet, och sådant kan vi aldrig gardera oss emot eller moderera utifrån.

Nu börjar det bli riktigt pinsamt. Administratorn framhärdar i att försöka sälja in en uppenbar osanning. Konflikten mellan de två personerna är utförligt omskriven på Aspergerforum. Det är patetiskt att hänvisa till "privata kunskaper".


28 november 2010, 02:26
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Timeless din jäkla påhoppande inlindare.
Du fattar ju verkligen inget. Eller är det nallen jag menar? Vet inte längre.

Heliora, jag BRYR mig. Men det räknas då inte? Vem är det som ska bry sig för att det ska kännas bättre?

Det är lika okonstruktivt att svartmåla vem man än svartmålar eller lägga skulden på vem man än lägger den på.
Så kommer man ingenvart.

Å andra sidan har du all rätt att lufta dina känslor om det får dig att må bättre! Det är inte det jag menar.

Bearbeta saker är alltid bra men att älta saker är allt annat än bra (inte riktat mot någon specifik OBS!)


28 november 2010, 02:28
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
CodeRedAlert skrev:

[...]

Heliora, jag BRYR mig. Men det räknas då inte? Vem är det som ska bry sig för att det ska kännas bättre?

[...]

Heliora, jag bryr mig också. Och många andra, det kan du vara övertygad om.


28 november 2010, 02:33
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
CodeRedAlert skrev:
Timeless din jäkla påhoppande inlindare.
Du fattar ju verkligen inget. Eller är det nallen jag menar? Vet inte längre.
Jag är inte medlem på PA så jag kan omöjigen veta vad som händer där.


28 november 2010, 02:38
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Timeless skrev:
CodeRedAlert skrev:
Timeless din jäkla påhoppande inlindare.
Du fattar ju verkligen inget. Eller är det nallen jag menar? Vet inte längre.
Jag är inte medlem på PA så jag kan omöjigen veta vad som händer där.
Jag pratar om det som skrivits i den här tråden.

Bry er inte om mig.


28 november 2010, 02:40
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
*ignorerar*


28 november 2010, 03:00
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
;)
Tack!
Jag är faktiskt ihop med en feeder så allt är hans fel.

Edit: HA! Jag hann se.


28 november 2010, 03:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron