Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Nästa
Trubbel på sektforumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Hela PA är tillfälligt nedstängt....


27 november 2010, 15:41
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
sugmundfreud skrev:
Hela PA är tillfälligt nedstängt....


Jävlar, på med foliehattarna! Passa dig så du inte också blir avstängd sugis!


27 november 2010, 15:42
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Har du haft möjlighet att läsa haft möjlighet att läsa tråden, Heliora? Det vore ju rent absurt om du inte erbjöds det av Titti & co när den handlar om dig. Men, som sagt, sektforum.


27 november 2010, 15:49
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
CodeRedAlert skrev:
Heliora, det är en väldigt ångestfylld tråd och har egentligen inte med dig personligen att göra, som jag ser det.
Det finns ingen anledning att bli så här upprörd och det säger jag i all vänskaplighet!
Fattar också att allt blir tusen resor värre när man känner sig utpekad och detta bakom ens rygg. Men det är inte det som avsågs i den tråden, tvärtom.


Jag vet att det är en ångestfylld tråd, men likväl handlar den om MIG och likväl pratar h*n av och till skit om mig. Och flera visste om att det var mig det gällde. Någon skrev t.o.m i tråden att jag åtminstone inte var farlig. Dvs, personen visste precis att det var mig tråden handlar om.

Det spelar ingen roll hur mycket ångest denna TS hade, h*n skrev om mig och av och till förtalade mig. Tydligen visste inte du att det var mig som avsågs, men det gjorde som sagt många andra. Tror du inte jag får ångest av att veta att det pratas om mig på PA?


27 november 2010, 15:54
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Yetin skrev:
Har du haft möjlighet att läsa haft möjlighet att läsa tråden, Heliora? Det vore ju rent absurt om du inte erbjöds det av Titti & co när den handlar om dig. Men, som sagt, sektforum.


Nix. De vägrar att ens tillstå att tråden finns. De vägrar att ens tillstå att trådskaparen finns på PA. Detsamma gäller personen som skrev att jag åtminstone inte är farlig. Titti vägrade tillstå att någon av dem fanns på PA.


27 november 2010, 15:58
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
rdos skrev:
Om man bytt namn på den så kan man antagligen fortfarande hitta den genom att leta efter titeln "Censur***" . Sista posten var i början av juli. Så jobba på, och spara den gärna! :mrgreen:

Du är en riktig tomte, vet du det?

Sluta intrigera era helveten!

Nu menar jag alla utom Heliora som istället används som någon sorts slagträ i det hela.

Heliora:
Såg ditt senaste inlägg nu. Ja, jag skulle kanske reagera likadant. Men det jag läste i den tråden var inte riktad mot en specifik person eller på något sätt pekade ut dig eller någon annan som varande...någonting alls. Tvärtom var det väldigt neutrala tongångar som jag kommer ihåg det.
Den som framstod i värst dager, skulle jag vilja påstå, var trådskaparen själv och det var nog även trådskaparens avsikt att så skulle vara.

Jag har svårt att se förtalet i det som skrevs. Ett avsiktligt och ondskefullt förtal var det inte fråga om. Eventuellt ett oavsiktligt eller på något bakvänt sätt ett självdestruktivt sådant av trådskaparen i avsikt att förtala sig själv.

Jag har ju träffat dig. Inte är du det minsta av något av det som kan tolkas som negativt som skrevs i tråden! Det vet väl alla som läst och kopplat till dig eller som kopplar nu, i och med detta.
Tänker man ett varv längre så handlar det enbart om trådskaparens hjärnspöken och det är så jag läste den tråden från första början.


27 november 2010, 16:04
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Heliora skrev:
Yetin skrev:
Har du haft möjlighet att läsa haft möjlighet att läsa tråden, Heliora? Det vore ju rent absurt om du inte erbjöds det av Titti & co när den handlar om dig. Men, som sagt, sektforum.


Nix. De vägrar att ens tillstå att tråden finns. De vägrar att ens tillstå att trådskaparen finns på PA. Detsamma gäller personen som skrev att jag åtminstone inte är farlig. Titti vägrade tillstå att någon av dem fanns på PA.


Jag vet inte vem som är upphovsman till tråden eller vad som står i den, men jag har sedan tidigare erfarit att det finns en och annan hund begraven i moderatorkårens interna diskussioner. Det tycks vara ett jävla intrigerande, som en syjunta med NT-tanter... Nu är det väl någon av dessa lojaliteter som sätter käppar i hjulet för de som vill ha fram sanningen, kan jag rent hypotetiskt tänka mig.


27 november 2010, 16:06
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
CodeRedAlert skrev:
rdos skrev:
Om man bytt namn på den så kan man antagligen fortfarande hitta den genom att leta efter titeln "Nedstigning i helvetet". Sista posten var i början av juli. Så jobba på, och spara den gärna! :mrgreen:

Du är en riktig tomte, vet du det?

Sluta intrigera era helveten!


Vi är alla tomtar. Förkärlek för konspirationsteorier är ett aspie-drag.


27 november 2010, 16:08
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
CodeRedAlert skrev:
Du är en riktig tomte, vet du det?

Sluta intrigera era helveten!


Tomte? Nej, jag har inte klätt ut mig till tomte än. :mrgreen:

Jag blev involverad i detta pga jag känner Heliora sedan länge och ville hjälpa henne.


27 november 2010, 16:22
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
rdos skrev:
CodeRedAlert skrev:
Du är en riktig tomte, vet du det?

Sluta intrigera era helveten!


Tomte? Nej, jag har inte klätt ut mig till tomte än. :mrgreen:

Jag blev involverad i detta pga jag känner Heliora sedan länge och ville hjälpa henne.

Nej, du är ingen tomte, ursäkta för det ordvalet.
Men jag blir heligt förbannad när det blir masspsykoser av det här slaget och drevet går. Sluta upp med det helt enkelt!

Du hjälper inte henne i och med det här - TVÄRTOM!!!


27 november 2010, 16:24
Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron