Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Inaktiv forummedlem
Medlem
|
Trubbel på sektforumet
Det fina och seriösa sektforumet Aspergerforum (där jag inte längre skriver inlägg) har tydligen råkat i blåsväder. Jag citerar Helioras trådstart i sin helhet. http://www.aspergerforum.se/fortal-och- ... 18042.html
|
27 november 2010, 10:42 |
|
|
rdos
Medlem
|
Re: Trubbel på sektforumet
Jag är lite osäker på vilken tråd som menas, men jag har PMat Heliora på Facebook.
|
27 november 2010, 11:02 |
|
|
rdos
Medlem
|
Jag vet precis vilken tråd som avses, men eftersom någon moderator stängt av mig ifrån PA så kan jag själv inte längre se den. Kan PMa länk till intresserade (ni måste vara med i PA för att kunna läsa).
|
27 november 2010, 15:06 |
|
|
Heliora
Medlem
|
rdos (som inte är min källa) har hittat tråden och Titti påstår att min källa ljuger och att det inte finns någon sådan tråd. Någon som är schysst får gärna anmäla tråden i PA, min källa vill inte göra det (eftersom den är rädd att bli upptäckt). Någon kan också för säkerhets skull spara tråden som bevis, eftersom Titti hävdar att den inte finns.
|
27 november 2010, 15:21 |
|
|
rdos
Medlem
|
Jag anmälde den innan jag blev utesluten, men som jag uppfattar det hela så tänker Titti inte gör något åt detta (hon påstår att det inte går att identifiera dig). Men med tanke på Tittis sätt på AF så tänker jag posta länken här oxå: http://www.aspergerforum.seDe som är med på PA, och vill kolla rimligheten av det som påstås, kan läsa själv. Pekade om länk till sajtens startsida. /admin
|
27 november 2010, 15:29 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Det är viktigt att spara tråden innan hon raderar bevisen som hon gjorde med en av mina trådar, som ni säkert minns.
|
27 november 2010, 15:35 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
2 late. Tråden existerar inte. Pekade om länk till sajtens startsida. /admin
|
27 november 2010, 15:36 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Helvete, hann någon spara den? Pekade om länk till sajtens startsida. /admin
|
27 november 2010, 15:36 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Jag hade ingen aning om vem som åsyftades i den tråd jag tror det handlar om (förrän precis nu). Inte heller tycker jag att det som skrivs där är på något sätt att "prata skit" om en utpekad person såsom avses här.
Heliora, det är en väldigt ångestfylld tråd och har egentligen inte med dig personligen att göra, som jag ser det. Det finns ingen anledning att bli så här upprörd och det säger jag i all vänskaplighet! Fattar också att allt blir tusen resor värre när man känner sig utpekad och detta bakom ens rygg. Men det är inte det som avsågs i den tråden, tvärtom.
Sedan kan man diskutera om alla följt regelverket till punkt och pricka men det kanske är en annan fråga.
|
27 november 2010, 15:37 |
|
|
rdos
Medlem
|
Om man bytt namn på den så kan man antagligen fortfarande hitta den genom att leta efter titeln *****. Sista posten var i början av juli. Så jobba på, och spara den gärna! Trollade bort ett trådnamn. /admin
Senast redigerad av rdos 27 november 2010, 15:41, redigerad totalt 1 gång.
|
27 november 2010, 15:40 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|