Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
orkeslöshet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg orkeslöshet
Är det verkligen normalt att bli så förbenat trött efter två ynka små möten på en dag.
Ger mig attan på att jag blir soffliggandes hela dagen imorgon.

25 november 2010, 18:05
Medlem
Inlägg Re: orkeslöshet
Inte normalt, men jag är rädd för att det är aspigt.

25 november 2010, 18:06
Medlem
Varför bry sig om vad som är normalt för andra?

Var det första mötet du gått på? Brukar du bli trött av möten? Om inte, vad skiljer detta mötet från andra. Om det inte är något som skiljer dem ifrån, vad har du gjort för annorlunda? Alltid är det något.

25 november 2010, 18:14
Medlem
Timeless skrev:
Det är inte att inte vara som andra som är det tråkiga, det är ju att jag blir trött och inte orkar göra saker som är problemet.

Dagens möten var mer av rutinmässig karaktär, inget emotionellt alls.

25 november 2010, 18:19
Medlem
Ufo skrev:
Timeless skrev:
Det är inte att inte vara som andra som är det tråkiga, det är ju att jag blir trött och inte orkar göra saker som är problemet.

Dagens möten var mer av rutinmässig karaktär, inget emotionellt alls.
Då kanske brist på emotionella karaktärer eller brist på stimulerande mötesinnehåll ligger närmare förklaringen.

Tråkiga möten där man vet innan vad resultatet kommer bli, dvs noll intellektuellt, eller att man bara måste gå dem för byråkratins skull är de värsta imo. Långa innehållslösa möten är inte heller så roliga iofs men såna brukar jag glömma av rätt fort.

25 november 2010, 18:38
Medlem
http://www.beroccaboost.se/scripts/page ... /index.php

27 november 2010, 12:56
Medlem
Ungefär som en energidricka då?

27 november 2010, 13:01
Medlem
cocolatte skrev:
http://www.beroccaboost.se/scripts/pages/sv/home/index.php

Citera:
Berocca Boost innehåller B- och C-vitaminer samt guarana, en naturlig stimulant med snabb verkan.

guarana gör mig trött, tyvärr.

27 november 2010, 15:02
Medlem
Nu börjar mornarna bli överdrivet sega. Ligger o bara vill hänga mig i ett rep, en timme eller två. Hållit i sig två veckor nu.
Vill inte få en depressionsperiod igen så vad faan skall man ta sig till för o få lite energi igen?

3 december 2010, 13:48
Medlem
Kan vara säsongsbundet, för lite dagsljus.
Har samma problem själv fast inte bara på morgonen längre, energinivåerna släpar längs marken. Jag går i ide under vinterhalvåret.

D-vitamin behöver vi extra av så här års. Fyll på med det och med lite andra vitaminer också när du ändå håller på. Dessutom kan man testa med melatoninpreparat till natten, funkar de så ska de göra det nu när dyngsrytmen redan är rubbad pga. mörkret.
På sommaren är det ingen större idé att pytsa i sig melatonin.

3 december 2010, 14:03
Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.