Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det där med disken...jag kan inte lag mat om det är stökigt omkring. Det är ju ett jäkla handikapp.

Inatt ska jag lyssna på musik. Blev helt till mig av Magnus Linton. Grrr....


23 november 2010, 02:10
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Vad skrev han för bra och var? *ivrig som en hund*


23 november 2010, 02:16
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag vet inte om han skrivit något bra. Har än så länge inte läst något han skrivit. Men intervjun med honom som var på någon svt-kanal nyss var väldigt intressant (om hans senaste bok Cocaina).

Fast det var en mystisk kombination av det där som vissa män har och det där som andra män har som...som gjorde något.
En kombination av hans blick, hans smutsiga sneakers och hans intellekt. I would hit it. 8-)

Om jag fick. Brasklapp. Helgardering och nödutgång.


23 november 2010, 02:36
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ah, en man som har allt. :D Go for't vetja. Jag vet att han kan skriva. ;)


23 november 2010, 02:45
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ja, jag kommer då inte stalka ner honom och gömma mig i hans portuppgång iklädd inget och en trenchcoat.
Det var hans enorma fokus som gjorde det.
Det är attraktivt med män (och kvinnor ) som är så dedikerade i något som handlar om mänskligt lidande och sådana där intellektuella spörsmål som inte jag riktigt förstår mig på. *flås*

Nej, allvarligt talat, så förstod jag i allafall det han sa om Colombia/USA och drogernas roll i världskonflikterna mm. Väldigt intressant.

Nu har jag stalkat lite ändå - han är betydligt äldre än vad jag fattade! Född -67. Hmmm...hmmm...


23 november 2010, 02:59
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[*] Ringa sjukhuset och drillas bort i telefonväxeln.
[*] Ringa sjukhuset och kopplas bort efter ett valalternativ då det var upptaget?
[*] Ringa sjukhuset och drillas bort i telefonväxeln.
[*] Ringa sjukhuset men inte komma fram.
[*] Ringa sjukhuset och få en återuppringningstid ett klockslag jag inte kommer kunna svara.
[ ] Få tag i den där förbenade hudsalvan.


23 november 2010, 10:23
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Ja, jag kommer då inte stalka ner honom och gömma mig i hans portuppgång iklädd inget och en trenchcoat.

Hade rätt roligt åt bilden av den sortens skumma agent i en portgång och tänkte skriva det - tills jag insåg att kanske de flesta då skulle se något tillgjort våpigt framför sig i stil med antingen (vanlig dålig) porr eller omslaget till någon kioskdeckare från femtiotalet. Och det jag såg var något mycket mer äkta och vuxenmänskligt. (Och bättre maskerat... för att inte tala om mer erotiskt.)

Jaha, så kan det vara att ha levt under en sten och gått miste om hela populärkulturens prägling.

CodeRedAlert skrev:
Det var hans enorma fokus som gjorde det.
Det är attraktivt med män (och kvinnor ) som är så dedikerade i något som handlar om mänskligt lidande och sådana där intellektuella spörsmål

Jo, det är ju det.

CodeRedAlert skrev:
Nu har jag stalkat lite ändå - han är betydligt äldre än vad jag fattade! Född -67. Hmmm...hmmm...

Haha! så litet normal är du iallafall. (inte jämfört med mig förstås... :roll: )


23 november 2010, 12:33
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Zombie skrev:
CodeRedAlert skrev:
Ja, jag kommer då inte stalka ner honom och gömma mig i hans portuppgång iklädd inget och en trenchcoat.

Hade rätt roligt åt bilden av den sortens skumma agent i en portgång och tänkte skriva det - tills jag insåg att kanske de flesta då skulle se något tillgjort våpigt framför sig i stil med antingen (vanlig dålig) porr eller omslaget till någon kioskdeckare från femtiotalet. Och det jag såg var något mycket mer äkta och vuxenmänskligt. (Och bättre maskerat... för att inte tala om mer erotiskt.)

Jaha, så kan det vara att ha levt under en sten och gått miste om hela populärkulturens prägling.

Och först efter ändringsminuterna kom jag förstås på att det kanske var en anspelning på någon känd filmscen eller vad som helst som "man förutsätts" känna till...


23 november 2010, 12:48
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nej, jag vet i allmänhet inte heller mycket om diverse filmscener man "borde" känna till.

Jag vet inte vad jag heter. Så trött är jag. Godnatt.


26 november 2010, 03:06
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Nej, jag vet i allmänhet inte heller mycket om diverse filmscener man "borde" känna till.

Konstig mening det där.

Kan inte vi ordna en Aspieprideparad i sommar?


26 november 2010, 03:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron