Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
De alltmer ökade personrånen med rasistiska motiv
Författare |
Meddelande |
Orion
Medlem
|
De alltmer ökade personrånen med rasistiska motiv
Intressant uppsats angående de alltmer tilltagande personrånen av rasistisk karaktär i landet begångna av invandrarungdomar mot etniska svenskar, hur de tänker känner och resonerar. Men det är klart..de är väl bara offer för den svenska strukturella diskrimineringen och är helt i avsaknad av eget ansvar.. http://www.reaktion.nu/PDF/Duppsats.pdfVarför är det bara etniska svenskar som kan dömas enligt tramslagen HMF?
|
15 november 2010, 13:28 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Re: De alltmer ökade personrånen med rasistiska motiv
Tja, ditt hat mot svartskallar, och din medverkan till att hålla dem utanför och nedanför samhället, och deras hat mot dig triggar ju varandra dialektiskt i en spiral mot katastrofen.
|
15 november 2010, 16:35 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Och eftersom du säkert kommer att svara att du inte alls hatar dem kan jag svara på det, att till mig talar dina inläggslistor sitt tydliga språk om den saken.
Vill du att det ska uppfattas som något annat än hat kan du ändra taktik, och det gäller nog inklusive hur svartskallar uppfattar det.
|
15 november 2010, 16:45 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Och vad jag tycker i sådana här frågor kommer du aldrig att få veta förrän jag kan se att du kan göra något konstruktivare än hata. Så funkar möjligen inte alla, men fler än jag.
|
15 november 2010, 17:04 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Efter din tid? Så här ser det ut idag. http://sv.wikipedia.org/wiki/Hatbrott
|
20 november 2010, 00:24 |
|
|
Orion
Medlem
|
Det handlar om mitt starka motstånd mot invandringspolitiken och dess konsekvenser för det svenska samhället, jag kan inte rå för att alltför många av de utlänningar och deras avkommor som Sverige så generöst tagit emot beter som som svin och missbrukar den svenska gästfriheten o det grövsta. Din kommentar handlar ju om hur BRÅ börjat mäta hatbrott sedan 2009, inte om hur personer blir dömda i svenska domstolar enligt HMF.
|
23 november 2010, 19:35 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
-Du kan köra upp din hatpropaganda i stolgången ditt kräftbete.
|
24 november 2010, 18:02 |
|
|
Krigarn
Medlem
|
Jag är så förbannat trött på sverigedemokrater och deras pöbelfölje bestående av inskränkta bondlurkar, kryptonazister och smygfascister. ANFÄKTA OCH REGERA!!
|
24 november 2010, 19:36 |
|
|
ford
Medlem
|
jag vet inte längre vad jag tycker. Har jobbat ihop med en kosovoalban hela säsongen och är duktigt trött på att bli behandlad som någon sorts jävla springpojke/dräng, bara för att jag råkar vara yngre och säsongare, medan han är fast anställd. Detta ligger helt i deras kultur, för så går det till på balkan, säger han själv, bortsett från det så finns det en kulturellt präglad syn på kvinnor och handikappade, som hade gjort dig mörkrädd.
det finns mer än så att säga, som även det är kulturella uttryck, så min världsbild har definitivt förändrats och om detta gäller generellt för kosovoalbaner är jag nästan benägen att säga "ut med packet".
/tyvärr
|
25 november 2010, 01:00 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Jaha och se hur det gick för dom, startar ett inbördeskrig för en djävla flaska uppkörd i anus på en bönodlare. Idioter skall bemötas med arrogans.
|
25 november 2010, 01:10 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|