Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 97  Nästa
Drömfångartråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
CodeRedAlert skrev:
Sedan knådar han dem med bägge händerna.


Jag måste bara fråga helt kort (och det är verkligen en helt ärlig fråga): Är det verkligen skönt att som kvinna få sina bröst knådade? Jag har förvisso läst att det är olika från kvinna till kvinna, men även olika beroende på bröstens storlek (små bröst skulle enligt texten vara känsligare och därför kräva ett lättare handlag, medan stora skulle vara mindre känsliga och därför kräva(?) en mer handfast knådning), men en bok räcker inte så långt, hur bra den än är.


14 november 2010, 20:44
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Har inte diskuterat detta med någon väninna (ehehe) tyvär så det enda jag med säkerhet vet är vad jag själv tycker om i bröstknådningssammanhang.

Min sambo har berättat att han en gång fick ihop det med en ganska så storbystad kvinna som påstod sig få orgasm av att få dem knådade, antar att det var den hårdhäntare knådningen som avsågs.
Tänker inte fråga om det eftersom risken finns att jag då tvingas att eliminera honom i ett svartsjukedrama.

Men att det jag då tänker på är dels att hon antingen upplevde det skönt på riktigt och talade sanning.
Eller också så visste hon mycket väl om att de flesta män blir väldigt upphetsade av att knåda bröst och använde det som någon slags manipulativ gest för att få honom mer välvilligt inställd (långsökt?). Men i vilket fall tror jag inte att majoriteten av kvinnorna är precis lika lättorgastiska.

Stora bröst är väl känsliga med förresten!
Eller så är det antagligen väldigt individuellt, oavsett storlek.
Lättare beröring versus hårdhäntare dito har även med sammanhang att göra. I början kanske man vill ha lättare beröring och ju mer upphetsad man blir, desto hårdhäntare.

Eller inte!

Jag vet inte hur andra upplever det. Sorry!


14 november 2010, 20:57
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Tack fröken! *antecknar febrilt*

Ja, det där med att män gillar att knåda kvinnors bröst är ju något som det är svårt att tro något annat om. Själv vet jag inte vad jag tycker om det, eftersom jag aldrig har provat, så det vill till att jag läser på och lär mig mer.


Senast redigerad av Schueberird 14 november 2010, 21:29, redigerad totalt 1 gång.



14 november 2010, 21:26
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Bild


14 november 2010, 21:29
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Kunskapens äpple?

Jag fick en minnesbild av en klasskamrat som sedermera tragiskt nog dog men som högt brukade deklarera att han minsann föredrog bröst av ungefärligen äppelstorlek. Det var idealet.
De ryms perfekt i en kupad handflata, var hans tanke.

Det här var i 6:e klass och jag hade typ bröst som hade passat in i en myggas handflata. Det var lite hårt...

Men Schueberird, letar du aktivt efter klämbara bröst eller hur står det till med den saken?


14 november 2010, 22:03
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Svara inte på det där sista jag skrev!
Vilken dum fråga.

Nu går vi vidare i livet.


14 november 2010, 23:29
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
https://www.flashback.org/t938645

CodeRedAlert skrev:
Men Schueberird, letar du aktivt efter klämbara bröst eller hur står det till med den saken?


Nej, varför undrar du det?


15 november 2010, 00:18
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Flashback - där kunskapens äpplen frodas!
Ogo var en sanning på spåren där.

Ang. det andra:
Nej, jag undrar ju inte!


15 november 2010, 00:27
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Varför var det en dum fråga?

CodeRedAlert skrev:
Flashback - där kunskapens äpplen frodas!
Ogo var en sanning på spåren där.


Hmmm... alltså ett underrede i trä till en gammal mörsare:
Bild


15 november 2010, 01:00
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Dum som i alltför snokande och potentiellt för privat.

Det där andra begrep jag icke. Men så är jag också förståndshandikappad.


15 november 2010, 01:03
Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 97  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron