Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag börja skjuta tillbaka min dygnsrytm en aning till på lördag. Jag börjar med att gå och lägga mig 3 inatt och gå upp 10 imorgon och sedan skjuter jag tillbaka en timme per dag. Det är planen i alla fall - om jag känner mig själv rätt kommer klockan ringa, men Schueberird kommer inte att gå upp.


27 oktober 2010, 14:08
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Till på lördag ska jag:
[x] Klippa mig.
[ ] Handla bullingredienser.
[ ] Baka bullar.


28 oktober 2010, 02:46
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Första dygnsrytmsanpassningsförsöket gick inte bra: Jag släckte lyset 3.38, men hade svårt att somna så tidigt. Sedan vaknade jag fyra timmar senare och kände mig varm och var alldeles torr i näsan. Jag var skittrött, men kunde inte somna om och orkade inte gå upp och dricka vatten för näsans skull heller. Vid 8-tiden bestämde sig någon granne att det var dags att börja dunka och klampa omkring, vilket inte direkt underlättade omsomnandet, men jag sov lite från och till och drömde allt möjligt. Vid varje uppvakningstillfälle var jag för trött för att gå upp.

Det positiva var att jag vaknade i rätt lägenhet och faktiskt gick upp en timme tidigare än vanligt (även om det var tre timmar senare än planerat), så det gick i rätt riktning i alla fall. Jag gör ett nytt försök inatt.


28 oktober 2010, 13:49
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag vara storögd igen.

Om man har en timme att slå ihjäl i Stockholm: Vad kan man göra då?


6 november 2010, 02:51
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det blir nog ett museibesök i stora staden idag.


6 november 2010, 11:34
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
idag ska jag fika med två tjejer! :)


6 november 2010, 13:38
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag käka på en älg vars namn jag inte känner till.


6 november 2010, 13:45
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Det blir nog ett museibesök i stora staden idag.


Det blev Arkitekturmuseet, vilket var riktigt spännande, men tyvärr hann jag bara med hälften, så det lär bli ett återbesök.


7 november 2010, 00:43
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tvätta, räkna på elnät, träna på gymmet och låta bli mjödhinken...


7 november 2010, 01:08
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag när jag vaknar ska jag
-ringa 1000 samtal
-ha tvättstuga
-gå till gymet
-kolla internetbanken
-äta
-vet inte
-kanske nåt mer


8 november 2010, 01:43
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron