Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag har inte råd med apelsinjuice, så jag tänkte att om jag återvinner kranvattnet... Sockrar det lite, vips - amerikansk apelsinjuice! Fast jag ändrade mig, lämnade i morse in dem på ett labb där de skall kolla kortisolnivåerna i apelsinjuicen.

Nu har jag fått ett oförklarligt raserianfall. Jag är alltså jättearg men vet inte varför. Tror att det handlar om en känsla av att vara hatad och övergiven. Att jag är arg för att alla inte älskar mig fast jag är en riktigt vidrig jävla person. Och så blir jag arg på mig själv för att jag är sällskapskrävande och tvingar folk att umgås och prata med mig fast de lider av det.

29 oktober 2010, 01:49
Medlem
*ordnar och donar*

29 oktober 2010, 18:22
Medlem
VAD GÖR JAG HEMMA!!!????????

Vill ut men ska jobba från 7:30 imorgon...
Att man aldrig får dansa tillräckligt.

30 oktober 2010, 00:09
Medlem
Dagsform? Dagen började bra, men den har varit så bra att den just nu påminner om:

Bild

... så be mig inte om nåt som kräver hjärnkapacitet just nu är ni snälla! :)

30 oktober 2010, 20:47
Medlem
Dagsform: Jobbig.

Förtydligande: Jag är jobbig mot min omgivning. För mig själv är det inte så jobbigt. Men de har det jobbigt.
Stackars de.

Ingen är hemma ifs. så man kan undra vilka de jag menar.

?

2 november 2010, 13:13
Medlem
Borde det stå "Stackars deM" där?

Jag har faktiskt ont i en arm också. Det kanske är böldpest?

2 november 2010, 13:22
Moderator
CodeRedAlert skrev:
Borde det stå "Stackars deM" där?

Nej. (För den som möjligen är intresserad: ordet har ingen anstrykning av objekt där. Och "stackare" lär till och med återgå på "stavkarl", alltså tiggare eller åldring.)

CodeRedAlert skrev:
Jag har faktiskt ont i en arm också. Det kanske är böldpest?

Och du har aldrig hört uttrycket "arma människa"? ;)

Skriva något själv? Tja, nu har grannen-som-har-verkstad-i-lägenheten hållit på och rivit snickerier och betongväggar samt dängt omkring med delarna sedan jag hade sovit fyra timmar i morse. (Eller just för tillfället är han väl ute och köper nytt material att väsnas med, men han har börjat igen när som helst förr.)
Vill inte att admin ska behöva ta ställning till olaga hot gällande granne.

2 november 2010, 19:13
Medlem
Zombie skrev:
Tja, nu har grannen-som-har-verkstad-i-lägenheten hållit på och rivit snickerier och betongväggar samt dängt omkring med delarna sedan jag hade sovit fyra timmar i morse.
Tänka tänka tänka.......................................
Nä det är nog inte jag som är din granne.
Såvida inte du också bor utanför den skog som ligger bortom stadsgränsen.

2 november 2010, 22:38
Moderator
Trä- och metallslöjd, fernissning, målning och dylikt i ett vanligt (lyhört och otätt) hyreshus praktiskt taget 24/7 och 360/365 i ett par år för några år sedan, som sedan dess har "lugnat ner" sig till kanske motsvarande en halv- till heltid? Tvivlar... (Länge sedan det här var utanför stadsgränsen förresten.)

2 november 2010, 23:48
Medlem
Zombie skrev:
Trä- och metallslöjd, fernissning, målning och dylikt i ett vanligt (lyhört och otätt) hyreshus
Ja, lägg till mekanisk verkstad, fräsning o kemilabb så är det ganska täckande.
Zombie skrev:
praktiskt taget 24/7 och 360/365 i ett par år för några år sedan,
Det här utesluter att vi är grannar, min energi räcker inte 24/7
Zombie skrev:
(Länge sedan det här var utanför stadsgränsen förresten.)
Det här var iofs en medveten nonsensrad, dock inte mening att drilla bort dig :)
Ufo skrev:
Såvida inte du också bor utanför den skog som ligger bortom stadsgränsen.

3 november 2010, 00:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.