Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Usch, i morgon stängs mitt internet av. Hur ska jag klara mig utan internet? Blir att gå över till morsan och surfa på hennes dinosaurie :? . Kan inte bestämma mig, bredbandsbolaget eller bredband2...

31 oktober 2010, 14:09
Medlem
När sugmundfreud är borta dansar trollen på forumet.

Då väljer jag åt dig BredBandsBolaget.
BBB vet jag av erfarenhet har låga pingtider och högre driftsäkerhet än de konkurenter jag kollat upp.

31 oktober 2010, 14:16
Medlem
Ja det får bli BBB. Hehe, vi bestämde det typ samtidigt :P . Googlade nyss och det stod inte så vackra saker om bredband 2. Nu har jag även förstått ungefär hur man kopplar upp sig. Måste leta fram nätverkskabeln. Så jag bör vara uppkopplad på tisdag när jag får datorsupport.

Jävla farsan, smisk på stjärten skulle han ha för att han bytte bort BBB mot comhem och deras jävla dosor.

"Heäjubilligt" "Ööö, billigt, kåmmhämm har brebann telläfån och tv för två kroner mindre än BBBs internet å telläfåni".

Ja pappa, men du har ju inte ens kollat på de där hundrafemtioelva filmkanalerna, du har ju inte ens gjort inställningarna för att koppla in dem. Dosan används inte! Du sitter ju och kollar tv via vanliga tv-uttaget fortfarande! Kabel-tv som ingår i boendekostnaden *suck och panndask*.

Fast jag hade inte hjärta att säga det till honom, jag har låtit honom tro att han har gjort en bra deal. Han är så söt när han blir så där religiöst lycklig av att ha sparat några kronor :mrgreen: .

31 oktober 2010, 15:08
Medlem
Lagen om telefonavlyssning säger att telefon får avlyssnas om mistanke finns för brott som kan ge minst 2 års fängelse.
Sexköpslagen kan ge påföljden "böter eller fängelse i högst sex månader".
Aftonhoran skriver i ämnet
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8048552.ab
Citera:
Arbetet sker genom spaning på internet, telefonavlyssning och operativa insatser vid prostitutionsstråken.

Men de fokuserar på något mycket viktigare, nämligen
Citera:
– Det där är absolut ingenting jag vill prata om, säger en entreprenör och god vän till prinsessan Madeleine.

Varför försöker jag ens förstå omvärlden?

1 november 2010, 02:09
Medlem
Finns kungligheterna med så ÄR det en nyhet.

Bild

1 november 2010, 12:57
Medlem
Jag har fortfarande internet. Fett skumt. Vill bestämt minnas att avtalet gick ut 2010-10-31. Undrar om comhem tänker blåsa farsan på stålar. Skulle icke förvåna mig. Är inte internet borta i morgon får han ringa dem och be dem ta bort sitt ful-internet.

1 november 2010, 13:52
Medlem
Savanten Svante skrev:
Finns kungligheterna med så ÄR det en nyhet.

Bild

Gud så utomordentligt larvigt. Men gud, bjöd han henne på fika? :shock: Wow, vilken gentleman. Vad originellt! Undrar om de åt prinsessbakelse dårå.

1 november 2010, 13:55
Medlem
Ja, inte var det väl prinskorv, vid den tidpunkten.

1 november 2010, 15:35
Medlem
Men nu kan de ha prinskorvätartävling och hårtårta som efterrätt till det. De kommer bli tjocka walla bror.

1 november 2010, 16:03
Medlem
Av en händelse hade BBB öppet hus i kvarterslokalen i kväll. Har skrivit avtal. Men vete gudarna när jag får det att fungera. Surfar på morsans dinosaurie nu, shit vad långsam den är :ugeek: . Fossil.

2 november 2010, 20:58
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.