Nu är jag också ganska vissen. Men det beror på fem timmars dansande och en insmugglad spritflaska.
En helt underbar natt!!!
Edit:Det var nog Ritalinet också. Missbrukarbänken nere i centrum here I come!
16 oktober 2010, 13:50
CodeRedAlert
Medlem
Re: Dagsform
^^ Missbruksrelaterat skryt! Jag måste ha varit rätt bakfull när jag skrev det där.
Nu inväntar jag att sambon ska däcka på Theralen...
Dagsform: Omogen och infantil. Men helt nykter och completely drogfri.
Eller kanske just därför?
Natti!
22 oktober 2010, 00:48
CodeRedAlert
Medlem
Jag passar på att kräkas lite diskret på mig själv nu när ingen ser. Det är mitt mående i ett nötskal.
24 oktober 2010, 01:59
CodeRedAlert
Medlem
Trött. Surprise, surprise...
Samt folkskygg.
27 oktober 2010, 11:40
Schueberird
Medlem
Just nu är jag på ett typiskt "det ser för jävligt ut i mitt kök"-humör, vilket har två betydelser: dels betyder det att ett annat projekt går så bra just nu att jag glömmer allt annat och dels betyder det att det ser för jävligt ut i mitt kök just nu.
27 oktober 2010, 16:19
Schueberird
Medlem
Till på lördag ska jag: [ ] Klippa mig. [ ] Handla bullingredienser. [ ] Baka bullar.
27 oktober 2010, 16:21
CodeRedAlert
Medlem
Vad är det för magiskt som händer nästa lördag?
Jag har nått ett nytt lågvattenmärke idag. Rekord. Det kan hända att det som följer kommer bli bestående. Och jag som hatar förändringar...även nödvändiga.
27 oktober 2010, 19:37
sugmundfreud
Medlem
Jag har kissat i två dunkar nu under två dagars tid. En står i kylskåpet. Ja man sitter på bröstkorgen helt enkelt.
Paranoid också, var utloggad plötsligt och tänker att någon annan kanske varit inloggad på mitt konto och kanske försökt finna heta ångande sex-pm mellan mig och andra med lemmar.
27 oktober 2010, 21:06
Schueberird
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Vad är det för magiskt som händer nästa lördag?
Jag ska på storögt besök i stora staden ("Wow, trappor som rör sig!!!").
sugmundfreud skrev:
Jag har kissat i två dunkar nu under två dagars tid.
Varför har du kissat i två dunkar? Är det hembrända slut eller ska det in på analys? Vill jag verkligen veta?