Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag äta middag innan jag äter frukost.


16 oktober 2010, 00:39
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag sikta på att försöka komma utanför dörren innan solen går i moln.


16 oktober 2010, 04:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
..vara fruktansvärt godissugen! Det blir bumlingar.


16 oktober 2010, 14:47
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
uppenbarligen sova bort en hel dag till.


16 oktober 2010, 19:23
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ja antingen leta knappsatsen till mobilen, köpa en ny mobil eller sova. Någon som är psychic medium och kan säga mig var knappsatsen är? Snörde in mobilen i sovrumsväggen efter att ha blivit önskad en god natt. Kändes som en kränkning för en hypomaniker. Aja.


17 oktober 2010, 05:17
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
sugmundfreud skrev:
Ja antingen leta knappsatsen till mobilen, köpa en ny mobil eller sova. Någon som är psychic medium och kan säga mig var knappsatsen är?


Där! Till höger!


17 oktober 2010, 06:43
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Till höger har jag letat allra mest :? . Men det var på den högra vägen jag snörde telefonen, så du är kanske ändå rätt ute. Det står en par kassar där och jag har kollat i och under dem. Batteriet låg under sängen framför väggen. Telefonen låg i en låda på ett 120 cm högt skåp. Batterihöljet låg framför sängen. En jävla spridning på grejerna!

Något fler psychic medium närvarande som kan se min knappsats?


17 oktober 2010, 15:27
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...basta.


27 oktober 2010, 11:41
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Åka till barnmorska helt i onödan eftersom fittan i telefonen vägrade lämna meddelande om att jag ville förnya p-piller recept. De ville kolla att jag är frisk. Jag ba hahahaha, jag-frisk? Nä jag är väl typ döende sist jag kollade, döende i någon autoimmun sjukdom som nästintill fick mig att byta kön. Och så är jag psykotisk.

Och så ska jag hämta min nya telefon på posten så jag kan sms:a till de enstaka bekanta jag har. Jag fann aldrig den där knappsatsen.


27 oktober 2010, 12:16
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Sniffa lite öppna nätverk! :) :twisted:


27 oktober 2010, 12:22
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron