Ny tråd Svara på tråd  [ 42 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Ständig skottlossning i malmö 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Ständig skottlossning i malmö
Från twitter idag: "Polisen varnar kvinnor för att gå ut i Örebro och svartskallar ska hålla sig inne i Malmö. Bara vita män har full rörelsefrihet."

Antar att det är svårt att missa att man har skjutit några gånger i veckan i ungefär ett halvår, och flera gånger på samma dag igår och och förrgår.

Nu har vi en gärningsmannaprofil, och det var väl för väl, det var LÄNGE sen en autist blev utmålad sen sist!

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article ... oring.html

en skada inom autismspektrumet, eller på inlärt beteende som går ut på att vissa folkgrupper helt kan sakna värde

enstörig ”schizoid psykopat”.

Psykopater förstår mänskligt beteende, men bryr sig inte om andra människor.
Autister förstår INTE mänskligt beteende, men kan mycket väl bry sig om andra människor.

22 oktober 2010, 19:16
Medlem
Inlägg Re: Ständig skottlossning i malmö
Förre lasermannen, the original så att säga, har tydligen fått en autistdiagnos sen sist jag läste nåt om honom.

Dessutom har han tidernas dassigaste timing på sin önskan att bli frisläppt... när snubben i malmö härjar..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8003815.ab

Senare under förhandlingen kom beskedet att Ausonius har fått diagnosen autism under fängelsetiden. Det är en typ av funktionshinder som gör det svårt att uttrycka känslor och att sätta sig in i vad andra känner.

22 oktober 2010, 19:48
Medlem
pang igen.. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8005905.ab

22 oktober 2010, 19:51
Medlem
Historien upprepar sig och medierna driver på. Förra gången vi hade en laserman skanderade SDarna "Lasermannen - Skjut för att döda!" i demonstrationstågen. Idag sitter de i riksdagen.
Det är nästan så man saknar Greven & betjänten...

Björn Söder sade till och med att "det här med invandrarakjutningarna har fått för mycket fokus i medierna - medan vi Sverigedemokrater minsann har levt med hot sedan 20 år".

Jag undrar hur mycket stolpskott man måste vara för att fortsätta sympatisera med SD efter ett sånt uttalande.
"Ptja, att skjuta folk är väl ingen större grej..."
Finns det öht någon ursäkt för att resonera på det viset!?

Härmed idiotförklarar jag varenda människa som röstar på eller sympatiserar med SD. Ingen pardon!

22 oktober 2010, 20:09
Medlem
Krigarn skrev:
Historien upprepar sig och medierna driver på. Förra gången vi hade en laserman skanderade SDarna "Lasermannen - Skjut för att döda!" i demonstrationstågen. Idag sitter de i riksdagen.

Björn Söder sade till och med att "det här med invandrarakjutningarna har fått för mycket fokus i medierna - medan vi Sverigedemokrater minsann har levt med hot sedan 20 år".

Jag undrar hur mycket stolpskott man måste vara för att fortsätta sympatisera med SD efter ett sånt uttalande.

+1 på allt

Citera:
Härmed idiotförklarar jag varenda människa som röstar på eller sympatiserar med SD. Ingen pardon!
Fast detta gjorde jag för ett bra tag sedan och det har inte ändrats än.

Jag tror och anser att "lasermannen" är den fn. summan av idiotin i landet som SD varit med och tagit fram.

22 oktober 2010, 23:07
Medlem
Krigarn skrev:

Nu blandar du ihop nutid med dåtid (20 år sedan) igen.

Krigarn skrev:

Det stämmer ju. Men bryr sig media om SD-skjutare? Nej, de är inte så gångbara för att sälja deras smörja.

Krigarn skrev:

SD forever!

23 oktober 2010, 09:04
Medlem
Savanten Svante skrev:
Nu har vi en gärningsmannaprofil, och det var väl för väl, det var LÄNGE sen en autist blev utmålad sen sist!

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article ... oring.html

en skada inom autismspektrumet, eller på inlärt beteende som går ut på att vissa folkgrupper helt kan sakna värde

enstörig ”schizoid psykopat”.

Psykopater förstår mänskligt beteende, men bryr sig inte om andra människor.
Autister förstår INTE mänskligt beteende, men kan mycket väl bry sig om andra människor.

Jo, Levander är aningen förvirrad när han blandar ihop psykopati med autism. Men det skulle inte förvåna mig om Malmös laserman har autistiska drag + råkat illa ut p.g.a. dessa. Just en sådan bakgrund ökar säkert risken för att bli "lasermannen II".

23 oktober 2010, 09:07
Medlem
Löpsedlarna talar om en man med "vaggande gång". Det är aspie-varning.

23 oktober 2010, 13:01
Medlem
rdos skrev:
Det stämmer ju. Men bryr sig media om SD-skjutare? Nej, de är inte så gångbara för att sälja deras smörja.

Hur många SD-skjutningar har förekommit då? Menar du att Söder har rätt när han försöker förringa skottlossning och mord?

23 oktober 2010, 13:49
Medlem
rdos skrev:
Löpsedlarna talar om en man med "vaggande gång". Det är aspie-varning.

"Vaggande gång" kan tyda på mycket annat också.

* Stroke
* Hälta
* Fylleri
mm...

23 oktober 2010, 13:54
Ny tråd Svara på tråd  [ 42 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.