Ny tråd Svara på tråd  [ 36 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4
Krigarns kulturtipsartråd 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Krigarns kulturtipsartråd
Om så Expo lyckats koppla ihop alla SDs 20 representanter med nazism så skulle jag inte brytt mig. De har noll trovärdighet. Om man ändrar i partiprogrammet, eller byter politik, så kommer jag självklart att ompröva min hållning till dem, men inte annars. Och speciellt inte för att Expo publicerar någon dynga.

15 oktober 2010, 20:13
Medlem
rdos skrev:
Du själv står närmare nynazismens metoder än vad SD gör. Extremvänstern använder nämligen nazistiska/fascistiska metoder för att försöka sprida sitt budskap, och gentemot meningsfränder.

Så du lever fortfarande i tron att jag skulle vara en AFA-anfäktad våldsbrottsling.
Det är väldigt intressant...har jag någonsin skrivit något som tillnärmelsevis bekräftar detta eller har du knätofstomtar på loftet? :lol:

Det finns f.ö inga vänsterrörelser som använder nazistiska metoder. Exemplifiera gärna om du framhärdar. Annars är det ett faktum att svensk extremhöger mördat ett antal människor - något som knappast kan jämföras med visselpipor vid möten och dylikt.

15 oktober 2010, 20:14
Medlem
rdos skrev:
Om så Expo lyckats koppla ihop alla SDs 20 representanter med nazism så skulle jag inte brytt mig. De har noll trovärdighet. Om man ändrar i partiprogrammet, eller byter politik, så kommer jag självklart att ompröva min hållning till dem, men inte annars. Och speciellt inte för att Expo publicerar någon dynga.

Tja, vill du använda dig av strutsmetoden är det upp till dig. Jag tänker inte hindra dig.

15 oktober 2010, 20:15
Medlem
http://sverigesradio.se/sida/artikel.as ... el=4103211

Folkmusikerna är iaf väldans trötta på att bli ihopblandade med SD mfl.

15 oktober 2010, 20:48
Medlem
...i likhet med spelemännen, Astrid Lindgrens efterlevande etc. Astrid Lindgren var nog rätt PK alltså. ;)

15 oktober 2010, 21:28
Medlem
Krigarn skrev:
Astrid Lindgren var nog rätt PK alltså. ;)

Astrid Lindgren är den enda censurerade barnboksförfattaren jag kan komma på!

"Det franska förlag som först gav ut Pippi Långstrump tog bort mycket av det som uppfattades som provocerande och anarkistiskt. Man plockade lite här och lite där ur de båda första svenska böckerna, och skrev om så det skulle passa den rådande normen för franska barnböcker."

http://www.astridlindgren.se/varlden-ru ... dra-lander

15 oktober 2010, 21:37
Ny tråd Svara på tråd  [ 36 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4

Som gäst saknar du privilegier.