Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Det första forumet föredrar psykopater framför aspergare!
Författare |
Meddelande |
Timeless
Medlem
|
Re: Det första forumet föredrar psykopater framför aspergare!
Det är fullt möjligt men jag är inte den enda som skulle avlidat en person som med yxa jagar en. Det kan du inte lasta henne för, att du är en sån kärring menar jag. Det är papper som inte har ett värde, förutom för psykopaten, hans regler och principer då. Det är ingen tillfällighet att 1/10 chefer är psykopater och ännu fler när det kommer till bankväsendet. Du pluggar händelsevis inte till ekonom? Moderator: Zombie
Tog bort namn. En Ful Ruta - endast på Aspieforum.
|
29 september 2010, 23:04 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Har ** lovat att ligga med dig om du försvarar henne eller vad är det frågan om? Moderator: Zombie
Tog bort initial. En Ful Ruta - endast på Aspieforum.
|
30 september 2010, 00:54 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Alltså, både Yetin och Timeless förenklar åt helvete. Jag känner både Yetin och **, inte bra, men tillräckligt för att våga säga som bra människor. Även en bra människa kan ha djävligt struliga sidor som den inte kan kontrollera, till och med ohederliga sidor (som man kanske själv hellre skulle slippa, kanske är omedveten om), jag ser inget ömsesidigt uteslutande mellan de båda sakerna, så min huvudhypotes i den här frågan är att de sidorna av de här båda personerna har rykt ihop som när Island exploderar. En djävla människoförstörelse, åt helvetes djävla tråkigt, fy fan. Sedan kan det givetvis hända att jag har fel, men hur fan ska jag kunna ta reda på det med rimlig ansträngning? Inte genom att fråga Yetin iallafall. Tråkigt nog. Moderator: Zombie
Tog bort nick. En Ful Ruta - endast på Aspieforum.
|
30 september 2010, 01:15 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Jodå. Om hon uppträder våldsamt och hotfullt kan jag lasta henne för det. Nej, jag gillar inte ekonomer. Aldrig i livet blir jag ekonom. **s mamma är ekonom, vilket stödjer mitt påstående att ** är psykopat. Det är inte av princip jag slog sönder nån dörr, det är sanningssägandet som jag ser som en moralisk plikt. Pappren i sig har jag aldrig påstått har nåt värde, men de bevisar vad ** gjort. Moderator: Zombie
Tog bort namn och initial. En Ful Ruta - endast på Aspieforum.
|
30 september 2010, 08:57 |
|
|
Yetin
Medlem
|
| | | | Zombie skrev: Alltså, både Yetin och Timeless förenklar åt helvete. Jag känner både Yetin och **, inte bra, men tillräckligt för att våga säga som bra människor. Även en bra människa kan ha djävligt struliga sidor som den inte kan kontrollera, till och med ohederliga sidor (som man kanske själv hellre skulle slippa, kanske är omedveten om), jag ser inget ömsesidigt uteslutande mellan de båda sakerna, så min huvudhypotes i den här frågan är att de sidorna av de här båda personerna har rykt ihop som när Island exploderar. En djävla människoförstörelse, åt helvetes djävla tråkigt, fy fan.
Sedan kan det givetvis hända att jag har fel, men hur fan ska jag kunna ta reda på det med rimlig ansträngning? Inte genom att fråga Yetin iallafall. Tråkigt nog. | | | | |
Jag säger iaf bara sanningen. Vad som ligger bakom **s beteende är förstås omöjligt att veta eftersom hon verkar ha nån sjuk princip mot att tala sanning precis som jag har principer om att inte ljuga. Det är mina moraliska principer och min envishet (som delvis även den är av princip, det är rätt att vara långsint) som driver mig iaf. Alla misstag går att förlåta, hur allvarliga de än är, däremot är det FEL att svälja en oförrätt. Hur liten eller stor den än är. Nu vet jag inte om du menade att jag också var ohederlig eller bara strulig. Jag kan inte komma på något lögnaktigt eller på annat sätt ohederligt jag gjort i denna fråga, strulig kan man däremot tycka jag är. Moderator: Zombie
Tog bort nick och initial. En Ful Ruta - endast på Aspieforum.
|
30 september 2010, 09:03 |
|
|
Timeless
Medlem
|
Nej jag behöver inga såna garantier, jag får knulla ändå. Jag känner inte ** och har ungefär läst lika mycket av vad hon skrivit som Yetin har gjort på diverse forum. Jag tar mig rätten att försvara folk från idioter, kräver inte att nån okänd ska sära benen för det. Brukar du göra så eller? Moderator: Zombie
Tog bort namn och initial. En Ful Ruta - endast på Aspieforum.
|
30 september 2010, 09:59 |
|
|
Timeless
Medlem
|
.
|
30 september 2010, 19:16 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Tillägnas C!
|
30 september 2010, 20:02 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag tyckte bara att du framstod som lite väl rabiat och överemotionell i dina inlägg - och det utan synbar orsak, så jag tänkte att du kanske hade en dold agenda
|
30 september 2010, 21:59 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Eller hur... Han är själv likadan, är min gissning.
|
30 september 2010, 22:01 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|