Re: Det första forumet föredrar psykopater framför aspergare!
Mystiken tätnar. Titti vill inte banna ** trots att hon är en direkt fara för andra medlemmar, men kolla här vad som hänt med en av forumets beskedligaste medlemmar:
http://www.aspergerforum.se/om-privata-avdelningen-t17024.htmlIcke-manipulativa personer riskerar kanske att göra forumet mindre hemtrevligt för de invällande NT-horderna som bara är där för att veta hur de bäst ska normalisera sina barn/partners/föräldrar med misstänkt AS...
Riktiga aspergare som inte kan, eller inte vill, eller varken kan eller vill vara wannabe-NT ska rensas bort.
Jag är övertygad om att min tråd aldrig hade censurerats om det inte vore för påtryckningar från ** och/eller hennes mamma. Hennes mamma är makthavare i både politik och näringsliv i sjuhäradstrakten. Hade min tråd inte censurerats hade jag inte heller blivit bannad. Jag kan i och för sig inte påstå att jag längtar tillbaka.
Eller så finns en vilja att tysta ner historien. Att de som blir förtryckta slår tillbaka är ju tydligen fult nu för tiden, om det inte råkar vara en invandrare som slog första slaget. Då tycker pöbeln det är okej att slå tillbaka. Om en psykopat som låtsas vara aspergare för att hitta lätta offer är den som börjar, då är det tydligen fel att försöka ställa saker den personen ställt till med till rätta.
Jag är inte bara ilsken och grälsjuk just nu, även om det är en väsentlig komponent i min sinnesstämning. Jag känner också sympati med den som drabbats av den här godtyckliga uteslutningen från PA, utan att ens få någon motivering. Det har inte direkt varit något strikt urval tidigare.
Moderator: Zombie
Tog bort initial.
En Ful Ruta - endast på Aspieforum.