Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
imorgon, måndag den 20 juli var det 40 år sen vi månlandade 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg imorgon, måndag den 20 juli var det 40 år sen vi månlandade
Och vilken dag kan vara bättre för det än en måndag?

Vad tror ni om alla konspirationer om månfärden?

19 juli 2009, 04:33
Medlem
Inlägg Re: imorgon, måndag den 20 juli var det 40 år sen vi månlandade
Skulle det månne kunna vara så, att det aldrig hänt? Minns den där filmen vaddennuheter, där månlandningen bara var fejk. Verkar ju högst otroligt, det verkar ju vara en väldokumenterad händelse. Jag vet nästan inget om rymden alls, till skillnad från de flesta andra med AS, som verkar vara rymdmuppar hela bunten. Jag brukar säga att jag har fullt upp med det jordiska. Nåt jag skäms lite för, är att jag brukar läsa mitt horoskop, fast jag tror egentligen inte på astrologi. Min enda "merit" i sammanhanget, är väl att jag blev kallad för alien och ufo när jag gick i högstadiet.

Vad tror du själv om månkonspirationerna, Svante?

19 juli 2009, 12:42
Medlem
Det som talar EMOT är väl den tidens datorkraft.

Det som talar för är ungefär allt annat! :) Jag pratade med en dansk, han hade skrivit ihop en text om varenda en av de sakerna som skulle vara fel, hur månstoftet flög, skuggorna, flaggan, månbilen, allt, och beskrivit med vetenskapliga termer varför konspirationsteoretikerna hade fel på VARJE punkt. Så jag tror att vi har varit där.

Om inte annat hade väl ryssarna taget ett GYLLENE tillfälle i akt och visa USAs smutsiga byk om de hade fuskat!

-Tranquility base here, the eagle has landed.

Fast jag letar fortfarande efter en bra konspirationsteori att muppa in på. Det vore skitkul att leta anledningar till att månlandningen aldrig ägt rum!

Bild

19 juli 2009, 16:25
Medlem
Ströyer hade en bra skämtteckning när det begav sig, Neil hade grävt lite och ropade "Edwin, titta!" och nergrävd strax under månytan syntes en skattkista.

31 juli 2009, 01:50
Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.