Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
sugmundfreud
Medlem
|
Re: Den stora nonsenstråden
Finns de med dajmsmak månntro . Helt fantastiskt, att kunna suga röv var som helst, när som helst. Allt man behöver är en svart låda med rövhål i . Bow down for the almighty bunghole!
|
16 september 2010, 14:02 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Hundutställningar, arrangemang där fina tanter i finkläder visar upp nybadade och välkammade hundar. Men här har någonting gått snett.Jag har alltid varit lite nojjig över att ha kjol. Kanske borde fler bry sig om att kolla ifall röven är innanför eller utanför? Det är ju inte vackert må jag säga.
Vad har hänt? Någon van kjolbärare som kan förklara?
Själv brukar jag ha stretchkjolar, eller långa kjolar. Då kan det där inte hända tror jag. Hoppas jag.
Sedan så tycks hennes hand ha sjunkit ner i ryggen på hunden, eller så är det två hundar hon har.
|
22 september 2010, 21:06 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Ojsan! Där blev det lite fel någonstans. Kan kjolen ha spruckit helt enkelt? Eller så har hon väldigt dålig kroppsmedvetenhet och därför ingen koll på hur lång kjolen är och var hennes bakdel slutar. Märklig gren på strumpbyxan också. Dessutom verkar hon köra utan trosor. Jag hoppas att det är två hundar. Annars kanske det är en spargrishund, hon försöker bara fiska upp småmynt genom hålet i ryggen.
|
23 september 2010, 14:31 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Min första tanke var "Rövpung!". Det måste vara där han gömmer pungen.
Torgny Lindgren kan för övrigt stoppa upp sig i själv i arslet: Avancerad taxidermi är bara en av hans många talanger.
|
27 september 2010, 16:44 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Det här forumet behöver bli chockskadat.
|
30 september 2010, 23:09 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7873553.abHjälp honom, hur skall han göra? Hustrun Oscar lär inte kunna få ut någon unge genom stjärten. Blir en skitunge i så fall .
|
30 september 2010, 23:18 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
- Peter, min son! - Ja, vad är det, far! - Det är dags att vi har the sextalk. - - Ja, du vet, Peter, när en man tycker om en kvinna väldigt, väldigt mycket, då vill han låta sin orm krypa in i hennes buskage (närmast besläktat med rhododendron, en för övrigt mycket omtyckt blommande trädgårdsväxt)... - Men pannkakan är alldeles för stor... - Nej, mitt barn, det är du som är för liten, men äter du upp pannkakan, så blir du stor, lika stor och stark som pappa. http://www.mediafire.com/file/cvxvtf17vpxkjvt/skaell.au
|
1 oktober 2010, 02:31 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
|
2 oktober 2010, 10:39 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Bögversionen: - Peter, min son! - Ja, vad är det, far! - Det är dags att vi har the sextalk. - - Ja, du vet, Peter, när en man tycker om en man väldigt, väldigt mycket, då vill han adoptera ett barn eller anlita en surrogatmamma och medelst insemination impregnera henne, för att sedan låta henna föda barnet i Indien, Cypern eller möjligen Belgien - eller ändra på Sveriges regler kring surrogatmödraskap... - Oj, vill han allt det där... - Ja, min son. http://www.mediafire.com/file/k2u9845bq ... torpot3.au
|
2 oktober 2010, 13:25 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
hi ho hi ho, a pirate time for me!
|
5 oktober 2010, 16:42 |
|