Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 88  Nästa
Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Jag får väl pigga upp tråden lite och skriva att pungen stramat upp sig efter att jag började cykla mer i somras. Den var lite gubbhängig efter allt sittande framför datorn under vintern och våren, men nu har den som sagt stramat upp sig.


12 september 2010, 00:35
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Gör den sånt?
Är inte det ett tecken på att utlösningen närmar sig?

Det piggade upp tråden mycket det där! Tack.

Jag har gymmat senast i söndags igen och känner att det är på gång nu.
Imorgon ska jag ta mig en redig rumpkramare.

(Om jag kommer på vad det är för något, vill säga. Men träna ska jag.)


14 september 2010, 22:58
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
CodeRedAlert skrev:
Gör den sånt?
Är inte det ett tecken på att utlösningen närmar sig?


Jo, det kan det också vara ett tecken på... men inte i det här fallet (så roligt ska vi inte ha det).

Pungen blir hängigare ju äldre man blir - ungefär på samma sätt som att kvinnors bröst blir hängigare med åren. Jag kan dock inte redogöra för exakt varför den blir hängigare eller varför den inte blir det, men så är det: Outgrundliga äro pungens vägar.


15 september 2010, 00:37
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Jag märker iaf att hela organet, med pung och allt mår bra när man tränar regelbundet.


Det är positivt :) :)


15 september 2010, 19:32
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Så är det.


16 september 2010, 02:18
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Så nu pratar vi om hela organet?

Idag var jag till gymmet och körde hårt. Koncentrerade mig på korsrygg och ben. Körde lite överkropp också.


26 september 2010, 22:02
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Idag blev det äntligen av igen!
Fick en beundrare också.


2 oktober 2010, 22:24
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Kom iväg idag och körde ett rejält pass. Tog emot lite innan då jag kände mig trött men gick riktigt bra när jag väl var där. Mår riktigt bra såhär på kvällen efter ett pass.

har väl varit lite si och så med motivationen och kommer inte iväg så ofta som jag önskar.

Men jag kämpar på!


3 oktober 2010, 00:08
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Jag har också motivationsproblem, moggy.
Kanske behöver man sätta upp strikt avgränsade mål för att få lite självdisciplin igen.

Jag har inga riktiga mål med min träning just nu. Vet inte om jag vill smalna ytterligare eller istället satsa på mera muskler på andra ställen. Inte för att jag är speciellt smal på något sätt men har ändå ingen motivation. Är nog ganska nöjd så här...kan det vara möjligt?

Vid närmare eftertanke:Nej, det är inte möjligt.

Mitt mål är en sjujävlahelvetes röv, smalare midja och lite slankare ben (långa muskler). Samt djup ryggsvacka. Och bättre magmuskler. Och bort med gäddhänget under armarna och dubbelhakan. Och...tusen saker till.

Tränade senast idag. yey.


5 oktober 2010, 00:02
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Har tränat två gånger sedan förra inrapporteringen.
Igår badade vi lite och sedan gymmade jag.

Idag ska jag köra lite småövningar hemma, hade jag tänkt mig.


12 oktober 2010, 16:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 88  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron