Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Nja. du är ingen karl som jag förstått det.

Idag har jag försökt fixa mina foton från datorn till diverse lagringsställen på nätet, ifall allt kraschar alltså. Måste det vara så förbannat krångligt?
Eller är det jag som är förbannat oteknisk?
Det står jag för i sådana fall.

Nu laddar jag ner Nokias Ovishare eller vadsjutsingendetär. Den blir aldrig klar. Så nu kraschar vi.

9 september 2010, 21:19
Medlem
Jag tar mig själv på kuken och förundras, hur kom den dit, vem är jag, är jag ett troll?

10 september 2010, 18:18
Medlem
Är jag vid mina sinnens fulla kuk?

10 september 2010, 18:19
Medlem
Imploderar universum om en moderator bannar sig själv?

10 september 2010, 19:28
Medlem
Om ett universum består av ett forum, så kanske. Eller så blir det en serie explosioner. Den som lever får se. Ja, på vad?

10 september 2010, 20:00
Medlem
På fan Bild

På att the shit has hit the fan.

10 september 2010, 20:31
Medlem
Schueberird skrev:
Imploderar universum om en moderator bannar sig själv?

Näe, bara mikrouniversumet som forumet består av. Utan mods.. alla råttorna dansar på bordet!

Bild

10 september 2010, 22:01
Medlem
Bild

Hej Sugmundfreud och admin, kan inte ni posta en massa porr, rasistisk propaganda och olagliga saker; ständigt fly från ämnet; bryta mot netiketten och avslöja privata uppgifter om varandra!? Jag fick en sådan lust att dansa på bordet...

10 september 2010, 22:50
Medlem
Schueberird skrev:
Bild

Hej Sugmundfreud och admin, kan inte ni posta en massa porr, rasistisk propaganda och olagliga saker; ständigt fly från ämnet; bryta mot netiketten och avslöja privata uppgifter om varandra!? Jag fick en sådan lust att dansa på bordet...

Dessutom vill jag se vad som händer med universum när admin och alla moderatorer blir bannade.

10 september 2010, 23:01
Medlem
Jag har publicerat en bild på en porrtidning en gång i tiden! Fast det nekar jag till. Måste ju hålla en seriös profil. Oj, nu gjorde jag kondomreklam! Fasiken, det går inte att värja sig mot allt snusk i samhället.

12 september 2010, 10:22
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.