Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 176 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Nästa
Det första forumet föredrar psykopater framför aspergare! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Det första forumet föredrar psykopater framför aspergare!
Timeless skrev:
Yetin skrev:
Det är inte kriminellt att önska livet ur nån ju? Eller hur menar du?

Det är visserligen sant men anledningen för att du postar önskemålet är inte bara för att ordbajsa lite. Det vet du väl för fan bäst själv och oavsett dina avsikter så slutar det sällan där.

Jag tänker inte döda henne. Eller vad är det du försöker säga?

Timeless skrev:
Yetin skrev:
På vilket sätt går den inte ihop?
En massa sätt. Vill du ha tips på hur du ska förbättra den?

Jag säger det som är sant, historien är inte uträknad för att maximera mina chanser, och ska inte vara det heller.

22 augusti 2010, 21:54
Medlem
Yetin skrev:
Det vet du bäst själv.
Man beter sig inte som att man ska döda någon när man inte har tänkt att göra det. Vanligt folkvett.

Yetin skrev:
Jag säger det som är sant, historien är inte uträknad för att maximera mina chanser, och ska inte vara det heller.
Nej, det har nog de flesta räknat ut för länge sen.
Brukar du planera något i din vardag övht?

22 augusti 2010, 22:05
Medlem
Timeless skrev:
Yetin skrev:
Det vet du bäst själv.
Man beter sig inte som att man ska döda någon när man inte har tänkt att göra det. Vanligt folkvett.

Jag har inte skrivit att jag skulle döda nån. Är du NT?

Timeless skrev:
Yetin skrev:
Nej, det har nog de flesta räknat ut för länge sen.
Brukar du planera något i din vardag övht?

Jag ljuger inte gärna. Jag brukar försöka planera mina studier, i övrigt gör jag vad som faller mig in.

22 augusti 2010, 22:11
Medlem
Yeti skrev:
Vad skulle min NT-status ha med något att göra för? Jag är en tänkande individ.

Att hota någon med yxa är att bete sig som att man ska använda den, ditt lilla rikspucko. Det spelar ingen roll vilken diagnos du, jag eller kungen själv har. Det är så det är. Beter man sig när man skriver? Det är upp till den som läser att avgöra men att önska någon som man är ganska säker på att den läser ska dö är duktigt korkat om man vill framställa sig som seriös.

Att du skriver att du inte har tänkt att mörda henne tyder bara på att du tror att jag, eller någon annan som läser här, tror att du tänkt göra det. Varför du har fått för dig att dina ord är värda särskilt mycket vet jag inte. Som sagt är det många hål i dina bortförklaringar och jag tänker inte hjälpa dig att täppa dem.

22 augusti 2010, 22:19
Moderator
Yetin skrev:
Citera:
Eller innan dess, när det går upp för dig det du egentligen redan vet, att den andra parten inte är något självklart sanningsvittne och inte någon i alla väder rättskaffens person?

Vad är det du tror dig veta som tyder på detta då?

Det du själv har skrivit och postat i den här saken räcker. Tyvärr.

22 augusti 2010, 22:24
Medlem
Zombie skrev:
Yetin skrev:
Citera:
Eller innan dess, när det går upp för dig det du egentligen redan vet, att den andra parten inte är något självklart sanningsvittne och inte någon i alla väder rättskaffens person?

Hmm, finns det nåt som tyder på att jag ljuger eller menar du nåt annat?

22 augusti 2010, 22:27
Medlem
Timeless skrev:
Yeti skrev:
Vad skulle min NT-status ha med något att göra för? Jag är en tänkande individ.

Att hota någon med yxa är att bete sig som att man ska använda den, ditt lilla rikspucko. Det spelar ingen roll vilken diagnos du, jag eller kungen själv har. Det är så det är. Beter man sig när man skriver? Det är upp till den som läser att avgöra men att önska någon som man är ganska säker på att den läser ska dö är duktigt korkat om man vill framställa sig som seriös.

Att du skriver att du inte har tänkt att mörda henne tyder bara på att du tror att jag, eller någon annan som läser här, tror att du tänkt göra det. Varför du har fått för dig att dina ord är värda särskilt mycket vet jag inte. Som sagt är det många hål i dina bortförklaringar och jag tänker inte hjälpa dig att täppa dem.

Jag fattar inte mycket av det du skriver. Hon lurade mig på pengar och vägrade göra rätt för sig. Jag tjatade. Det hjälpte inte. Sen sökte jag upp henne. Hon gömde sig i ett hus. Jag yxade mig in i huset. Finns inga jävla konstigheter i det.

22 augusti 2010, 22:29
Medlem
Yetin skrev:
Jag fattar inte mycket av det du skriver. Hon lurade mig på pengar och vägrade göra rätt för sig. Jag tjatade. Det hjälpte inte. Sen sökte jag upp henne. Hon gömde sig i ett hus. Jag yxade mig in i huset. Finns inga jävla konstigheter i det.
Mjae

22 augusti 2010, 22:39
Moderator
Zombie skrev:
Yetin skrev:
Zombie skrev:
Yetin skrev:

Hmm, finns det nåt som tyder på att jag ljuger eller menar du nåt annat?

Inget nytt. Samma saker som jag och andra redan har reagerat på. Men du tycks gå åt fel håll och tyvärr finns det de som hejar på det. Allvarligt, sök hjälp i vården - psykoterapi, stödsamtal eller något. (Det vore dessutom något som skulle tala för dig i rätten.)

22 augusti 2010, 22:44
Medlem
Zombie skrev:
Inget nytt. Samma saker som jag och andra redan har reagerat på. Men du tycks gå åt fel håll och tyvärr finns det de som hejar på det. Allvarligt, sök hjälp i vården - psykoterapi, stödsamtal eller något. (Det vore dessutom något som skulle tala för dig i rätten.)

Jag har sett att man kan få kontraktsvård (som villkorlig dom med obligatorisk besök hos vitrockarna) som påföljd, det låter skitbra. Men då lär man väl vara bra jävla tokig först.

22 augusti 2010, 22:46
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 176 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.