Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
"Polis" ville äta gratis! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: "Polis" ville äta gratis!
Som när fåntrattspoliserna muckar med ungar i tunnelbanan. Dom får akta sig för hackers i fortsättnigen!

http://tuggarna.posterous.com/polisen-s ... banan-star

22 augusti 2010, 00:12
Moderator
Om man nu ska fortsätta spekulera i varför "invandrare" kan tänkas vilja servera pizza gratis till snuten så kanske en del, om det nu förekommer, också är rädda eller följer en tradition som bygger på rädsla? På många håll i världen är det bäst att hålla sig väl med sina "beskyddare"...

22 augusti 2010, 00:14
Medlem
Zombie skrev:
Om man nu ska fortsätta spekulera i varför "invandrare" kan tänkas vilja servera pizza gratis till snuten så kanske en del, om det nu förekommer, också är rädda eller följer en tradition som bygger på rädsla? På många håll i världen är det bäst att hålla sig väl med sina "beskyddare"...

Eller också vill dom vara trevliga mot poliserna och visa uppskattning.

Allt är inte eländigt här i världen.

22 augusti 2010, 01:25
Moderator
Nej då. Bara en hypotes som ska med i grytan. Jag har träffat pizzabagare som jag gott kan tänka mig vill vara trevliga mot poliser som omväxling (polisernas). Som italienarna sa på Napoleons tid, allt är inte elände, solamente buona parte - bara en god del. ;)

22 augusti 2010, 01:43
Medlem
Zombie skrev:
Nej då. Bara en hypotes som ska med i grytan. Jag har träffat pizzabagare som jag gott kan tänka mig vill vara trevliga mot poliser som omväxling (polisernas). Som italienarna sa på Napoleons tid, allt är inte elände, solamente buona parte - bara en god del. ;)

Haha, den måste jag försöka komma ihåg...

22 augusti 2010, 12:24
Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.