Ny tråd Svara på tråd  [ 64 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Nästa
Aspieforums valundersökning 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Aspieforums valundersökning
moggy skrev:
Problemen är flera men det största är våra låga födslotal där vi ligger långt under de 2.1 barn per kvinna som behövs för att hålla befolkningen på en jämn nivå. Detta samtidigt som de muslimer som flyttar hit har betydligt högre födslotal vilket kommer att leda till att dom är i majoriet i många europeiska länder om nåt årtionde.

Låter som någon som behöver läsa på sina mattekunskaper...

moggy skrev:
Dom kommer dock att ha tagit kontroll långt innan dom är i majoritet då dom har en våldsam kultur och vi är undfallande och genom att acceptera islamiseringen i mångkulturens namn så dömer vi oss själva till undergång för hela vår kultur.

Det här är inte nåt som kan hända nån gång i framtiden, det är nåt som är på väg att hända redan nu och det kanske tom redan är för sent att rädda vår civilisation. Inbillar man sig att muslimerna kommer att leva fredligt tillsammans med oss och vara tacksamma för det så har man så fel man kan ha och felet beror på att man då tror att dom är som vi är. Det är bara se på historien, vad händer i områden där den muslimska populationen blir stor?

Detta är dock ett faktum, men det går fortfarande att stoppa genom att lägga sin röst på SD. :mrgreen:

19 augusti 2010, 10:44
Medlem
Schueberird skrev:
Spam är otillåtet av en anledning.

Mitt inlägg är för det första inte "spam" och sorry..detta är inte aspergerforum..här FÅR man
faktiskt ge uttryck för sina åsikter utan pk-censur :mrgreen:

CodeRedAlert skrev:
Jag tittar åt ett annat håll just nu och...visslar lugnande för mig själv.
Fortsätt med det och ju längre tid du inte är röstberättigad desto bättre är det för Sverige.

rdos skrev:
Danskarna har förstått svenskarnas problem. Långt innan politikereliten i Sverige dessutom.

+ 100

19 augusti 2010, 22:15
Medlem
Orion skrev:
Mitt inlägg är för det första inte "spam" och sorry..detta är inte aspergerforum..här FÅR man
faktiskt ge uttryck för sina åsikter utan pk-censur :mrgreen:

Folk får tycka och skriva vad fan de vill, men det betyder inte man måste starta en massa trådar som alla handlar om samma sak och alla innehåller bara några få inlägg; det är det som kallas att "spamma". Jag skulle till exempel ha kunnat starta 40 trådar om min matlagning, men gör jag det? Nej, jag samlar allt i en enda tråd istället. På så sätt blir det enklare att hitta informationen och dessutom enklare att diskutera då diskussionen sker på ett ställe istället för på 40 olika ställen samtidigt.

Tänk dig att du pratar med 40 personer där varje person är isolerad i ett eget rum. Du måste då springa från rum till rum - efter att först ha hittat rätt person i rätt rum - för att kunna föra en diskussion och du måste dessutom varje gång försäkra dig om att varje person vet vad de 39 andra personerna sagt etc...

Tänk dig sedan istället att alla 40 personer är samlade i samma rum och kan höra vad de andra 39 säger. Då blir det lite enklare - förutom om man lider av hyperakusi dårå.

19 augusti 2010, 23:04
Medlem
rdos skrev:
moggy skrev:
låga födslotal där vi ligger långt under de 2.1 barn per kvinna som behövs för att hålla befolkningen på en jämn nivå.

Låter som någon som behöver läsa på sina mattekunskaper...

Vad menar du? Anser du att siffran 2.1 inte stämmer i sammanhanget?

Isf, motivera.

20 augusti 2010, 02:17
Medlem
moggy skrev:
Vad menar du? Anser du att siffran 2.1 inte stämmer i sammanhanget?

Nej, det var det andra som inte stämde:
Citera:
Detta samtidigt som de muslimer som flyttar hit har betydligt högre födslotal vilket kommer att leda till att dom är i majoriet i många europeiska länder om nåt årtionde.

Även om vi har mindre än 2.1 i födelsetal, och de har betydligt högre födelsetal, så tror jag inte att det räcker med en enda generation för att muslimer ska bli majoritet. Iaf inte om vi stoppar massinvandringen. Vilket jag nog förutsätter kommer att hända. Det blir säkert samma utveckling i Sverige som i Danmark, även om vi svenskar (iaf politiker) är lite trögare...

20 augusti 2010, 10:15
Medlem
Situationen i Sverige angående censuren av, för det svenska etablissimanget, misshagliga politiska åsikter har till slut blivit såpass alarmerande att andra stater börjat reagera och undra hur det står till med demokratin i detta land egentligen...Danmark vill skicka oberoende valobservatörer från Europarådet till Sverige för att övervaka att allt går rätt till i det stundande valet.. :shock:
DanskPress skrev:
VKO vil sende valg-observatører til Sverige

-De borgerlige partier i Danmark mener, at ytringsfriheden er i fare i Sverige, og mener at Europarådet bør sende valgobservatører til det forestående valg.

Det nationalistiske svenske parti Sverigedemokraterne er udsat for grov censur i den svenske valgkamp mener Venstre, De Konservative og Dansk Folkeparti.

De tre partier vurderer derfor, at Europarådet bør sende valgobservatører til Danmark naboland, skriver Morgenavisen Jyllands-Posten.

Venstres udenrigsordfører, Michael Aastrup Jensen, der også er formand for den danske delegation til Europarådet, vil tage emnet op på rådets næste møde i oktober.

- Det vil være på sin plads at sende observatører til det svenske valg. Jeg vil tage en diskussion med Europarådets medlemslande, om vi skal sætte Sverige under en eller anden form for overvågning, så vi sikrer demokratiet i fremtiden, siger han til Jyllands-Posten.

VKO mener, at der er flere demokratiske problemer i den svenske valgkamp.

For nylig har tv-stationen TV4 har afvist at bringe en omstridt reklame for Sverigedemokraterne. VKO mener også, at den svenske valghandling er et problem. Her skal vælgerne i fuld offentlighed vælge, hvilke partiers stemmesedler de vil have med ind i stemmeboksen.

Udenrigsminister Lene Espersen (K) ønsker ikke at blande sig i den svenske valgkamp.

http://www.berlingske.dk/politik/vko-vi ... il-sverige
http://politiken.dk/politik/1048079/vko ... terseneste

Det är ju en högst anmärkningsvärd nyhet; att några av de största partierna i ett demokratiskt land anser att sitt officiellt demokratiska grannland i själva verket inte är demokratiskt. I folketingsvalet 2007 fick Venstre: 26,3% (största partiet), de Konservativa: 10,4% och Dansk Folkeparti: 13,8%. Alltså tillsammans mer än 50% av danmarks röster!!

OM Sverige verkligen är ett demokratiskt land i ordets sanna bemärkelse, borde följande inträffat:

1. Det skulle blivit den största nyheten i svenska media
2. I tidningar och media skulle olika organisationer och sakkunniga intervjuats, inte minst danska företrädare och sverigedemokrater.
3. Ifrågasättande skulle skett: "är vi verkligen ett demokratiskt land".

Blev det så...och vilka slutsatser kan man dra...?

4 september 2010, 22:26
Medlem
Orion skrev:
Situationen i Sverige angående censuren av, för det svenska etablissimanget, misshagliga politiska åsikter har till slut blivit såpass alarmerande att andra stater börjat reagera och undra hur det står till med demokratin i detta land egentligen...Danmark vill skicka oberoende valobservatörer från Europarådet till Sverige för att övervaka att allt går rätt till i det stundande valet.. :shock:

OM Sverige verkligen är ett demokratiskt land i ordets sanna bemärkelse, borde följande inträffat:

1. Det skulle blivit den största nyheten i svenska media
2. I tidningar och media skulle olika organisationer och sakkunniga intervjuats, inte minst danska företrädare och sverigedemokrater.
3. Ifrågasättande skulle skett: "är vi verkligen ett demokratiskt land".

Blev det så...och vilka slutsatser kan man dra...?

Den alltid så vettige Ian Wachtmeister kommenterar läget:
http://www.newsmill.se/artikel/2010/09/ ... -demokrati

Dom är utan tvivel desperata nu när dom inser att folket är på väg att genomskåda de lögner som genomsyrat Sverige.

Det alla kan och ska göra är att lägga en röst i valet för ett demokratiskt och öppet samhälle där det svenska folket alltid kommer i första hand. Stå upp för sina åsikter och det man tror på trots smutskastning från antidemokrater som sprider sitt hat och sina lögner. Det här är ett måste om vi vill att Sverige ska vara ett demokratiskt samhälle där sunda värderingar råder i framtiden.

5 september 2010, 17:34
Medlem
En Riktig Svensk skrev:
Allt är dvärgarnas fel! De kommer hit och snor våra jobb och förför våra kvinnor (eftersom vi inte är män nog att göra det själva... nej, stryk det där sista, jag vet inte var det kom ifrån!??). Jag skulle just få jobb som brandman, men nej, då kom det sig där en dvärg och snodde jobbet framför näsan på mig. Jag sökte jobb som världens längsta man på tivoli, men nej, då kom det sig där en dvärg. Gigolo? Nähädå, det gick ju till en dvärg förstås.

Jag skulle hämta ut min pension, men då hade en dvärg redan fått den. Den här dvärgifieringen av Svergie [sic!] oroar mig å det djupaste! Pensionsbroms eller dvärgbroms? Jobb eller inte jobb? Jag vet vad jag vill ha! Vet du? Du bestämmer vad det blir genom att rösta rätt i valet.

Dvärgarna kommer hit, snor våra jobb och betalar skatt till den allmänna välfärden. Fy och usch!

Jag ska hur som helst inte rösta på Sverige(-anti-)demokraterna, men det har nog alla förstått vid det här laget.

5 september 2010, 19:31
Medlem

10 september 2010, 12:01
Medlem

10 september 2010, 12:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 64 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.