Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
sugmundfreud skrev:
Våldsamma smärtor. Stenar i urinvägarna typ njure eller gallblåsa tror doktorerna. Dör fan av smärta här, köar för ultraljud.

Aaaaaj! aaaaj! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!

17 augusti 2010, 02:19
Medlem
Inga stenar någonstans, det var ju skönt. Då törs jag äta morfin och citodon. Nu misstänker de vatten i en lungsäck, kan även vara inflammerad galla. Men som sagt inga stenar syntes på varken ultraljud eller röntgen.

Dagsformen är dock ändå: ONT!!!! Men jag snodde med mig en rullstol från lasarettet. De får tillbaka den när de botat mig :twisted: .

17 augusti 2010, 11:27
Medlem
En rullstol är alltid bra att ha. Till nåt.

Dagsform: hmmm..mm..kanske?

Nej, förresten.

18 augusti 2010, 22:49
Medlem
Hej! Jag känner mig social!!
VAR ÄR ALLA NÄR MAN MEST BEHÖVER DEM?

Hoppas detta tillstånd går över tills imorgon.
Så jobbigt när man får en släng av socialabstinens och ringer runt, kontaktar bekanta och gör upp stora planer för utgång, fika mm....och så går luften ur.
Pinsamt och energikrävande att krångla sig ur alla uppgjorda planer och försvinna upp i rök igen. Tills nästa gång.

Hej, hallå!!! Var är ni?

18 augusti 2010, 23:55
Medlem
Jadå, mindre socialabstinent men fortfarande på.

19 augusti 2010, 15:47
Medlem
Bôp!

19 augusti 2010, 21:27
Medlem
Nallen, seriöst. Har du ett eget språk?

19 augusti 2010, 21:33
Medlem
Uppe med tuppen! (Förutsatt att det är en tupp som vaknar 7.30)

Jag har nog överdoserat kaffe sedan igår. Gick och lade mig halv fyra inatt. Men det känns helt okej idag ändå.

YAY!!!!!!!!!

20 augusti 2010, 09:03
Avslutat konto
CodeRedAlert skrev:
Uppe med tuppen! (Förutsatt att det är en tupp som vaknar 7.30)

Jag har nog överdoserat kaffe sedan igår. Gick och lade mig halv fyra inatt. Men det känns helt okej idag ändå.

YAY!!!!!!!!!

Bipolär? På väg in i manisk fas?

20 augusti 2010, 13:48
Medlem
Nu är jag ful och äcklig igen. Dessutom har jag ingen mat(lagnings)lust. Det hänger oftast ihop med att jag inte sover och äter ordentligt. :(

20 augusti 2010, 22:53
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.