Ny tråd Svara på tråd  [ 38 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Jag har en blogg 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Jag har en blogg
Nu har jag publicerat förundersökningsprotokollet på bloggen.

16 augusti 2010, 00:05
Medlem
Polisassistent Andreas är GRYM! :)

16 augusti 2010, 00:47
Medlem
Savanten Svante skrev:
Polisassistent Andreas är GRYM! :)

Han har verkligen ett efternamn som passar en man med hans yrke!

16 augusti 2010, 00:50
Medlem
Måste säga att det är de första polispappren jag har läst med reklam i!

Ford KA och rosenrot!

16 augusti 2010, 00:52
Medlem
Har stängt bloggen igen. Det är rätt många som läst FUPen, även media :) Typ 100 visningar av den blev det.

Det är ett dilemma mellan att informera allmänheten och undvika att förarga rätten när det blir rättegång. Martyr får nån annan bli. Hoppas ** slutar lura folk i framtiden.

Eftersom jag fått telefonen har jag avsagt mig medlarhjälpen, vet inte om jag har nån nytta av dem nu. ** anser ju inte att det existerar någon kreditkortsskuld, tycks det.

Moderator: Zombie
Tog bort initial.

En Ful Ruta - endast på Aspieforum.

17 augusti 2010, 19:11
Medlem
Bild

Hähähä, jag hann läsa fup. Intressant. Det var en väldigt informativ och lättöverskådlig blogg. Lura folk lär den inte sluta med, men det här måste ju ändå ha kostat lite mer än det smakade tycker jag. Kanske tänker den sig för en par gånger nästa gång.

19 augusti 2010, 18:59
Medlem
:lol: För övrigt är den kvinnliga skådespelaren på bilden mycket bra på att spela hysterisk...

19 augusti 2010, 19:15
Medlem
Att hon ljuger om motivet i snutförhöret är ju helt sanslöst. Det visar att det är hon som borde skaka galler.

20 augusti 2010, 04:13
Medlem
Här är en till som hann läsa fup innan det togs bort. Det var intressant, men det är nog bäst för Yetin att ligga lågt tills rättsprocessen är klar. Annars kan materialet lätt användas av åklagarsidan.

Tycker nog rent allmänt att Yetin borde lämna det hela nu. Det finns ingen poäng i att driva det vidare, utan då riskerar det eskalera till en vendetta istället.

20 augusti 2010, 10:24
Medlem
rdos skrev:
Här är en till som hann läsa fup innan det togs bort. Det var intressant, men det är nog bäst för Yetin att ligga lågt tills rättsprocessen är klar. Annars kan materialet lätt användas av åklagarsidan.

Tycker nog rent allmänt att Yetin borde lämna det hela nu. Det finns ingen poäng i att driva det vidare, utan då riskerar det eskalera till en vendetta istället.

Om ** inte ljuger är jag nog redo att lägga ner. Men om ** ljuger i rätten kan det knappast bli annat än livslång vendetta. Om rätten går på hennes linje (den som finns i förhöret fupen) är jag en galning, går de på min linje (sanningen) är jag en rättskaffens medborgare som råkat begå ett brott i det goda syftet att skipa rättvisa. Vi får se.

Moderator: Zombie
Tog bort initial.

En Ful Ruta - endast på Aspieforum.

20 augusti 2010, 18:58
Ny tråd Svara på tråd  [ 38 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.