Ny tråd Svara på tråd  [ 35 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4
Skrivande 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Skrivande
Alla vet väl att finnarna är släkt i rakt nedstigande led med neandertal? Har du inte hört talas om varggrottan? :mrgreen: :lol:

13 augusti 2010, 14:41
Medlem
Jag har inte hört talas om varggrottan. Är det en intressant historia?

Zombie, du borde skriva en bok om AS. Du har så många kloka och tänkvärda tankar och infallsvinklar i det ämnet.

Har du tänkt på det någon gång?

15 augusti 2010, 12:25
Moderator
Ja, vad svarar man på sådant :oops: ? Jag har velat skriva om mycket, åtminstone för att pröva på om och vad som kan bli något, men koncentrationsförmåga, ork och självförtroende har alltid satt stopp. Vet inte om jag någonsin får så mycket av åtminstone de två förstnämnda, hittills har jag fått ännu mindre med åren.

Annars kan jag ju säga samma sak till dig. Helt uppriktigt! (Ja, du såg ju just att jag vet att det inte är så enkelt... ;) )

16 augusti 2010, 01:29
Avslutat konto
Zombie skrev:
Jag har velat skriva om mycket, åtminstone för att pröva på om och vad som kan bli något, men koncentrationsförmåga, ork och självförtroende har alltid satt stopp.

Ett par år i ett koncentrationsläger kanske skulle vara något? Massor av personal som kommer att se till att du koncentrerar dig på ditt arbete och uppmuntrar dig att orka mer än du egentligen gör. Och självförtroende är ingenting som du behöver tänka på.

16 augusti 2010, 12:22
Medlem
Jag skriver nog en bok om Aspie, neandertal och människans utveckling någon gång, men det lär dröja många år än innan den kommer ut. :mrgreen:

16 augusti 2010, 13:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 35 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4

Som gäst saknar du privilegier.