Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Den stora nonsenstråden
ÄT RUMPSTEK!!!
|
9 augusti 2010, 02:06 |
|
|
asponomen
Medlem
|
NU? kl. 02:06/02:28... Vafan, jag ska ju ut och kuta 15 km imorgon bitti...med 'stekt arsle' i kistan...nja...
|
9 augusti 2010, 02:28 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
-Stoppa upp myror!? -Det kittlar dödsskönt i röven!
|
9 augusti 2010, 11:48 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Helvete, någon har satt igång tvn. Å den me jowgubb e suppegowd, sånnuereja som tippzar om activia! Cancer cancer cacner cancer cancer. Ny smak, skinnflöjt, med starrka musslor. Å den me jowgubb e....
|
11 augusti 2010, 19:41 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
Gör dom inte lite fel?
|
15 augusti 2010, 05:13 |
|
|
nallen
Medlem
|
Det är väl mycket en fråga om referenssytem, men från min synvinkel ser det fel ut.
|
15 augusti 2010, 10:26 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Hur kommer det sig att publiken står så oberörda? Jag tror inte på det där fotot!
En annan iaktagelse jag gör i samband med den är att det gör ont i mig att se hästens belägenhet, den måste ha kraschat med huvudet rakt ner i marken (om det verkigen hände, vill säga och inte är ett trickfoto) på ett väldigt plågsamt sätt. Det känns obehagligt i min egen nacke att tänka på hur hästen kotpelare måste ha tryckts ihop och plattats till...
Det gör alltså ont i mig att se hästen men ryttaren väcker inga sådana känslor alls. Kära Bullen, är jag onormal?
|
15 augusti 2010, 11:55 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
|
15 augusti 2010, 20:30 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Stackars häst.
JAG VILL DANSA!!!!!! Får jag det?
|
18 augusti 2010, 23:50 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Nej, ingen får dansa. Möjligen kan någon få röra sig stelt och robotaktigt. Såvida ingen får för sig att muta en av tjänstemännen högre upp i hierarkin förstås - brandgula frukter brukar fungera.
|
19 augusti 2010, 02:12 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|