Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Jag har INTE hackat aspergerforum. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Jag har INTE hackat aspergerforum.
Just for the record. Jag är oskyldig nu också! :)

Bild

30 juli 2010, 21:45
Medlem
och nu är jag GRYMT nyfiken på vad det beror på!

Den började med ett sånt där mess. Sen ändrade den mess.

Sen skriver den att den inte når SQLdatabasen.

Nu verkar servern vara autistiskt okontaktbar!

30 juli 2010, 21:57
Medlem
Okej,-VAD "hackas" det OM här då?!
Vad är "Hacka (eller inte) ett aspergerforum"?
Med vad avses aspergerforum?
(är det Aspergerforum/ AspergerForum som avses?)

Den här, närmast aposterande, "kårandan"/ "skrå(?)andan" är,
ju väldigt fantastisk! Alltifrån, allaifrån Asmix, Pemer(!) och Ufo
hakar (obs: ej hackar!) på Savanten Svante (fr.o.m. ämnesStarten
2009-10-?...) och uttrycker sig i 'chorus' (såsom det avses i den
samtida filosofiska kontexten augusti 2010 etc.)...
Nästan RART(!)
Vad för (social-(?)) kontext är jag mest hela tiden avhängd och
är mig avhängandes ifrån?(!)

The Life.........

6 augusti 2010, 02:46
Moderator
Bakgrunden är saker som hände just då och som en "NT" som inte var med inte heller skulle ha förstått. Så är det ofta när folk umgås, aspergare eller ej. Det kan på motsvarande sätt vara gemensamma minnen. Det innebär inte att man utesluter någon annan, men det är sällan man orkar förklara allt för varje nykomling heller. Det är bara att flika in sig där man kan när man kan så kommer man själv också med i refererandet så fort man har hunnit hamna på varandras kognitiva kartor och dela några enkla erfarenheter (eller gör man inte det så är det någon fnurra någonstans).

Kan vara svårt att lära sig, men eftersom ingen beskrev för mig hur man gjorde när jag hade behövt det och jag är trött så kommer jag inte på några bättre ord att sätta på saken just nu.

I det här fallet gäller den grundläggande outtalade referensen ett gammalt bråk mellan Svante och Liebert (ägaren till Aspergerforum), som gjorde att Svante kanske inte hade väntat sig att Liebert skulle hänvisa till det här forumet, där Svante är en drivande kraft.

12 augusti 2010, 01:11
Medlem
Zombie skrev:
Bakgrunden är saker som hände just då och som en "NT" som inte var med inte heller skulle ha förstått. Så är det ofta när folk umgås, aspergare eller ej. Det kan på motsvarande sätt vara gemensamma minnen. Det innebär inte att man utesluter någon annan, men det är sällan man orkar förklara allt för varje nykomling heller. Det är bara att flika in sig där man kan när man kan så kommer man själv också med i refererandet så fort man har hunnit hamna på varandras kognitiva kartor och dela några enkla erfarenheter (eller gör man inte det så är det någon fnurra någonstans).

Kan vara svårt att lära sig, men eftersom ingen beskrev för mig hur man gjorde när jag hade behövt det och jag är trött så kommer jag inte på några bättre ord att sätta på saken just nu.

I det här fallet gäller den grundläggande outtalade referensen ett gammalt bråk mellan Svante och Liebert (ägaren till Aspergerforum), som gjorde att Svante kanske inte hade väntat sig att Liebert skulle hänvisa till det här forumet, där Svante är en drivande kraft.

"Saken är i stort sett klar", Zombie! I see more...
(Jag ska inte 'hacka' om ärendet mer på AspieForum.)

12 augusti 2010, 17:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.