Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Min dagsform: nattform.

11 augusti 2010, 05:06
Medlem
asponomen skrev:
Vad du ska göra nu med fetburken? Tja...ställ den...ja, alltså jag vet inte riktigt! Hur akut är det?
Den är urkopplad, så det känns halvt okej om den står en par dagar nu. Dålig feng shui men en får lov att tya. Gud så suddiga de är de där tjockisarna! Man kan ju inte läsa texten och knappt se vad som händer på en 28-tummare.

Härda ut tills pojkvännen eller faderskapet behagar hjälpa mig bära skiten till bilen för frakt till återvinningsstationen eller så ställer vi den olovandes vid elektroniklådan i soprummet. Busigt, hehe.

asponomen skrev:
(Du förresten, avslutningsvis, kan du inte skriva fler ord med sluppo-verbformen!!!!!?)
:lol: Det dyker säkerligen upp igen :P .

Nattform: Hypomanisk. Dessutom är ena hundjäkeln inte rumsren, nej han kissar på kattlådan. Logiskt, visst, men äckligt med urin på och under lådan som har tak. Så jag stängde in honom i en bur i natt. 03:45 började han gny. Den dedikerade matten klev upp ur sängen, drog på sig kläder och tog ut hundarna. Herr icke rumsren aka kung kisstank kissade i flera minuter. Typiskt hanhundar att spara urin för att kunna kissa överallt. Inte så smart att inte tömma sig på kvällsrundan. Nåväl, de brukar bli helt rumsrena vid 2 års ålder :roll: . Ibland undrar jag om jag kanske borde återgå till stora hundar, småhundar är ju inte riktiga i skallen alltså. Vanskapta i kroppen också, onaturligt korta tarmkanaler och för små urinblåsor. Men ack så charmiga.

11 augusti 2010, 05:22
Medlem
Det rör på sig :D

12 augusti 2010, 17:09
Medlem
Huvudvärk.

12 augusti 2010, 21:18
Medlem
(Huvudsaklig) Kvällsform.

12 augusti 2010, 22:50
Medlem
Utmattad men ändå på G. Viljan finns men energin saknas.

Två dagars intensivt badande har tagit ut sin rätt.

15 augusti 2010, 12:18
Medlem
Våldsamma smärtor. Stenar i urinvägarna typ njure eller gallblåsa tror doktorerna. Dör fan av smärta här, köar för ultraljud.

15 augusti 2010, 16:11
Medlem
Usch, vad hemskt!
:(

15 augusti 2010, 23:34
Moderator
Instämmer. Försöker telepatera något lindrande...

16 augusti 2010, 01:25
Avslutat konto
CodeRedAlert skrev:
sugmundfreud skrev:
Våldsamma smärtor. Stenar i urinvägarna typ njure eller gallblåsa tror doktorerna. Dör fan av smärta här, köar för ultraljud.

Usch, vad hemskt!

Ja, visst är det hemskt. Fast om personen är masochistiskt lagd är ju ett sådant här tillstånd helt underbart.

16 augusti 2010, 12:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.