Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Timeless
Medlem
|
Re: Dagsform
Hej Nej, den är ganska beroende av när det är ljust fn. Klockan skulle vara skönt att slippa dock.
|
5 augusti 2010, 14:06 |
|
|
asponomen
Medlem
|
Formen...är omväxlande...en dagsfråga... (bland annat).
|
6 augusti 2010, 04:12 |
|
|
asponomen
Medlem
|
Min nuvarande Form är DAGligt förekommande.
|
7 augusti 2010, 02:55 |
|
|
Asmix
Medlem
|
Min dagliga form är formligen oformbar som lervälling. Kan ingen ge mig forme(l)n för en bättre dagsform? Eller får jag nöja mig med det här slaget av formuleringar? Och inte ens har jag formfranska att tugga i mig (vitt som svart) - vällingen kokar över.
|
7 augusti 2010, 10:44 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
...Jaoo, kanske.
Sovmorgon imorgon, det känns bra.
|
7 augusti 2010, 21:59 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Blev inte alls sovmorgon idag/igår.
Följdaktligen dagsform: trött. Fast stirrig.
|
9 augusti 2010, 00:06 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Jag blev anfallen av en neger i Hawaiishorts. Jag drog snabbt till mig hundarna som skällde som galningar. Sedan drämde jag igen portdörren. "Negern" skulle också in, så den blev säkert sur när jag betedde mig så där. Men jag blev rädd. Alltså det var nog inte en neger, det var nog någon vit typ som solat. Jag önskar att jag kunde äta Risperdal eller dylikt, så jag sluppo uthärda psykos utan medicin. Jag orkar inte inbilla mig en massa skit.
Myrorna kom för att hämta saker som farsan hade lämnat här. Datorbord, elgrill, micro, en enorm flerarmad åttiotalslampa och min skräck: en tv.
Men tror ni de tog tvn? Nänä, det dög ju inte, för de hade 20 tv-apparater i lager. Hur fan ska jag undkomma radiotjänst när farsan har lämnat sin jävla avlagda tv här? Har fan panik, kan inte bära den, den buktar mot mig, hotar mig, ger mig cancerpropaganda för jag kan ju inte låta bli att tjuvkika. Kan man få sönder den i småbitar månntro, så den går att bära? Tjock-tv, inte många år gammal och myrorna tycker inte den duger. Men vadå, en tjuga borde de väl kunna få för den?
Dagsform således: Skräckslagen, upplever mig? är? jagad och stressad. Radiotjänst utanför fönstret? Tvn måste bort NU!!!!!
|
10 augusti 2010, 01:04 |
|
|
asponomen
Medlem
|
| | | | sugmundfreud skrev: Jag blev anfallen av en neger i Hawaiishorts. Jag drog snabbt till mig hundarna som skällde som galningar. Sedan drämde jag igen portdörren. "Negern" skulle också in, så den blev säkert sur när jag betedde mig så där. Men jag blev rädd. Alltså det var nog inte en neger, det var nog någon vit typ som solat. Jag önskar att jag kunde äta Risperdal eller dylikt, så jag sluppo uthärda psykos utan medicin. Jag orkar inte inbilla mig en massa skit.
Myrorna kom för att hämta saker som farsan hade lämnat här. Datorbord, elgrill, micro, en enorm flerarmad åttiotalslampa och min skräck: en tv.
Men tror ni de tog tvn? Nänä, det dög ju inte, för de hade 20 tv-apparater i lager. Hur fan ska jag undkomma radiotjänst när farsan har lämnat sin jävla avlagda tv här? Har fan panik, kan inte bära den, den buktar mot mig, hotar mig, ger mig cancerpropaganda för jag kan ju inte låta bli att tjuvkika. Kan man få sönder den i småbitar månntro, så den går att bära? Tjock-tv, inte många år gammal och myrorna tycker inte den duger. Men vadå, en tjuga borde de väl kunna få för den?
Dagsform således: Skräckslagen, upplever mig? är? jagad och stressad. Radiotjänst utanför fönstret? Tvn måste bort NU!!!!! | | | | |
Ny dagsform... Vilken fantastiskt häftig utsaga, Sugmundfreud! En inledning med "...neger i Hawaiishorts" (!), för att senare bjuda på den utrotningshotade verbformen 'sluppo'!(!) Vidare med ordet 'åttiotalslampa' !: nostalgiestetik av sällsamt ord-slag! Tjock-tv's är alltså, som du är inne på, rätt svåra att göra sig av med. Jag vet själv: hade extremt knepigt att "få iväg" 3 st.(!) dylikheter hemifrån härförleden jag hade samlat på mig under de senaste 10-15 åren, som nu av flera skäl bara måst-e bort... Till slut grejade det sig efter diverse planering medels lösningar. Vad du ska göra nu med fetburken? Tja...ställ den...ja, alltså jag vet inte riktigt! Hur akut är det? (Du förresten, avslutningsvis, kan du inte skriva fler ord med sluppo-verbformen!!!!!?)
|
10 augusti 2010, 02:37 |
|
|
JJ-
Medlem
|
Dagens dagsform är ovanligt god och jag har fått gjort det jag tänkte göra förutom en grej som jag snart ska ta tag i. Därefter vistas utomhus medan det är varmt och behagligt ute.
|
10 augusti 2010, 16:07 |
|
|
asponomen
Medlem
|
Nattform: min Dagsform Jag har tydligen inte bara o-konventionell AS..., utan verkar även utgöras av slik annorstädes Dygnsform. FriForm kan man f.ö. här tillhörandes oeftergivligt etikettera min utspridda arbetsverksamhet ( jobb på socialsvenska ) Okej, dags att börja med (annatvarandes) jobb...
|
11 augusti 2010, 02:48 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|