Ny tråd Svara på tråd  [ 38 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Jaha då var det dax igen 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Jaha då var det dax igen
nallen skrev:
... det går ju an IRL när det ofta är lätt att undvika vissa personer. På ett forum där det saknas tekniska möjligheter att undvika idiotinläggen (hela trådar går ju lättre om de är ointressanta) är ju det enda som återstår att få dem bannade eller att täppa till truten på dem.

Men du motsäger dig själv här. Enligt detta utsago ser du dig själv som den idiotförklarade som ska bannas eller truttäppas.
Du måste ju rimligtvis mena motsatsen?

Omformulera.

9 augusti 2010, 00:50
Medlem
Vad är det du undrar över?

9 augusti 2010, 01:44
Medlem
nallen skrev:
Vad är det du undrar över?

Ser du inte DET!? "Läs tillbaka..."! Eller kör du Bara ENVÄGSKOMMUNIKATIVT?(!)

The people are just funny.......

9 augusti 2010, 02:20
Medlem
Nallen: Jag undrar om du någongång i ditt liv...
...
...
och ... ... ...samt med ... ... ...?

Av hänsyn till känsliga läsare har jag censurerat valda delar av frågan.

9 augusti 2010, 02:21
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Nallen: Jag undrar om du någongång i ditt liv...
...
...
och ... ... ...samt med ... ... ...?

Av hänsyn till känsliga läsare har jag censurerat valda delar av frågan.

Tack för att du censurerade "valda delar", CRM!
Jag kan vara lite kitslig halv tre på natten vad gäller Exakta Ord...
Hursom...den här nallen (jag känner inte honom/henne/'Det' alls på nåt sätt) verkar
lite "spoky" med sitt ämnestrådskapande-och framförallt med sitt märkliga och
obefintliga efterföljande, eller brist på, oförmågande uppföljande av Begreppet......
Jag frågar fortfarande (om det är nåt med AF, så vet jag ej då jag till 99% ej är där-
och inte varit där på typ länge) vad nallen avser med "..var det dags igen"...
Vad var det dags för och Vad avmenas med "banning" etc? Jag vet inte ens
vad s.k. banning är för nåt ! Så waste är jag tydligen på vissa begrepp.
För mig är det i alla fall dax att byta tråd eller dylikt från nU.

9 augusti 2010, 02:45
Moderator
nallen skrev:
Så blev man bannad från dagiset igen. Så där en vecka efter att det aktuella inlägget skrevs :roll:
Jag kanske skulle tvätta munnen med tvål? eller sjunga we shall over come? Det effektivaste vore nog att bara skjuta sig, lika bra när man ändå inte får säga vad man tycker längre.

Skjuta dig tycker jag inte du ska - förutom av skäl som du nog inte godtar så även för att du har fler goda sidor än du har visat på Aspergerforum på länge (vad jag har sett). Till och med omtanke ;) .

Men som ett dagisbarn beter du dig, ja. Gnäller och är orimlig och visar ingen förmåga till självreflexion när det får konsekvenser.

Sedan kan man visst säga saker om ledningen där; men säger man dem utan att först ha gjort den där självreflexionen blir det så lätt orimligt förvridet och uppblåst det med och kommer bara att ingå i den onda cirkeln gnäll - trots - avvisning - mera gnäll.

9 augusti 2010, 03:14
Medlem
Zombie skrev:
nallen skrev:
Så blev man bannad från dagiset igen. Så där en vecka efter att det aktuella inlägget skrevs :roll:
Jag kanske skulle tvätta munnen med tvål? eller sjunga we shall over come? Det effektivaste vore nog att bara skjuta sig, lika bra när man ändå inte får säga vad man tycker längre.

Skjuta dig tycker jag inte du ska - förutom av skäl som du nog inte godtar så även för att du har fler goda sidor än du har visat på Aspergerforum på länge (vad jag har sett). Till och med omtanke ;) .

Men som ett dagisbarn beter du dig, ja. Gnäller och är orimlig och visar ingen förmåga till självreflexion när det får konsekvenser.

Sedan kan man visst säga saker om ledningen där; men säger man dem utan att först ha gjort den där självreflexionen blir det så lätt orimligt förvridet och uppblåst det med och kommer bara att ingå i den onda cirkeln gnäll - trots - avvisning - mera gnäll.

Igen... Talande-s...för någon/någonting...annat/annan...
Åter(!): en sorts dialog från En till en Annan (...) om "något" som tydligen inträffat etc.
på AspergerForum(?)(!!!) av alla ställen -och som vederbörligen enligt somliga bäst
avhandlas här på AspieForum(!!!!) Vad förtjänar och vad förlänas AspieForum denna uppmärksamhet?... Och denna lätt esoteriska inbördesreferens-dialog (nallen:...'någon':...
Zombie:...nallen?:...?...)
Finns det en dialogisk "för-etisk" moderator el. admin på AspieForum, för att om så...(?)

9 augusti 2010, 03:41
Medlem
asponomen skrev:

Tack, det vore skönt.

9 augusti 2010, 10:25
Medlem
Zombie skrev:
Sedan kan man visst säga saker om ledningen där

Uppenbarligen inte.
Jag har för mig att det var bakgrunden förra gången. Den här gången sa jag nåt som tolkades (rätt eller fel) som gällande en person där (som jag för all del inte sticker under stol med att jag ogillar starkt), utanför ledningen som uppenbarligen också omfattas av det höga beskyddet.

EDIT: och förresten, det handlar inte direkt om trots; det handlar om att bete sig normalt utan att behöva lägga energi på att hålla sig på mattan - det är utmattande (hrm) och det gör jag ju redan 8-9 timmar per dag (vilket inte hindrat mig att kalla kollegor "idiot" rakt upp i ansiktet på sittande möte.

9 augusti 2010, 10:29
Medlem
nallen skrev:
asponomen skrev:

Tack, det vore skönt.

Igen...håller du på!; Vad förtjänar och förlänar AspieForum
att du Nu tar med dig AspergerForum-traditionen hit, vad det verkar?(!)

9 augusti 2010, 10:58
Ny tråd Svara på tråd  [ 38 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.