Ny tråd Svara på tråd  [ 38 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
Jaha då var det dax igen 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Jaha då var det dax igen
Så blev man bannad från dagiset igen. Så där en vecka efter att det aktuella inlägget skrevs :roll:
Jag kanske skulle tvätta munnen med tvål? eller sjunga we shall over come? Det effektivaste vore nog att bara skjuta sig, lika bra när man ändå inte får säga vad man tycker längre.

8 augusti 2010, 23:48
Medlem
Inlägg Re: Jaha då var det dax igen
Man kan ju säga vad man tycker, utan att kränka någon annan.

Idiot!

;)

8 augusti 2010, 23:53
Medlem
Det är tämligen svårt när man ogillar någon.
I det här fallet nämnde jag bara idiotens nick i en tråd för saker man ogillar, vilket är helt sant. Det borde
ju vara värre att ljuga och låtsas som ingenting (som jag faktiskt gör för det allra mesta).

8 augusti 2010, 23:56
Medlem
Äh, det behövs lite mer liv på det här forumet, en annan är ju förpassad hit på livstid! Se ljust på det ;)

8 augusti 2010, 23:57
Medlem
Ja... det här har inte uppnått kritisk massa än. Trodde faktiskt att det var på väg dit förut, men det verkar ha avstannat :cry:

8 augusti 2010, 23:59
Medlem
Varför anser så många av oss (jag fungerar ofta likadant) att det är okej att smeta ut sitt ogillande av en person eller företeelse till allmän beskådan?
Det är här vi ofta brister.

VISA HÄNSYN! *slår mig själv i pannan i förebyggande syfte*

Det är inte okej att såra någon annan. Ogillar man någon så är det bara jag själv som behöver veta om det. Vad är det man uppnår med att tala om för någon att man ogillar honom/henne?
Inget, som jag ser det.

9 augusti 2010, 00:02
Medlem
Tja, det går ju an IRL när det ofta är lätt att undvika vissa personer. På ett forum där det saknas tekniska möjligheter att undvika idiotinläggen (hela trådar går ju lättre om de är ointressanta) är ju det enda som återstår att få dem bannade eller att täppa till truten på dem.

9 augusti 2010, 00:06
Medlem
Det ovanstående finner jag något oklart formulerat. Kan du ta det igen, är du snäll?

9 augusti 2010, 00:31
Medlem
... det går ju an IRL när det ofta är lätt att undvika vissa personer. På ett forum där det saknas tekniska möjligheter att undvika idiotinläggen (hela trådar går ju lättre om de är ointressanta) är ju det enda som återstår att få dem bannade eller att täppa till truten på dem.

9 augusti 2010, 00:34
Medlem
nallen skrev:
... det går ju an IRL när det ofta är lätt att undvika vissa personer. På ett forum där det saknas tekniska möjligheter att undvika idiotinläggen (hela trådar går ju lättre om de är ointressanta) är ju det enda som återstår att få dem bannade eller att täppa till truten på dem.

Vad är "...blev man bannad från dagiset igen" betydandes exakt
praktiskt, nallen? Och vad avses, så att jag förstår, med ämnesrubriken 'Jaha..'?
Är det nån (ny) grej med det Andra forumet? What's up, nallen!?

9 augusti 2010, 00:43
Ny tråd Svara på tråd  [ 38 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.