Ny tråd Svara på tråd  [ 38 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Jag har en blogg 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Jag har en blogg
Japp. Man kan undra vad som föranlett den kraftiga attitydändringen. Nu är den i särklass dyrbaraste delen av konflikten faktiskt löst. Synd bara att det krävdes en yxa genom dörren, det hade varit bättre om det funnits en vilja att lösa problemet mer sansat redan från början, som jag försökte med i en månad innan "yxdådet".

22 juli 2010, 15:55
Medlem
Hon är väl van att få som hon vill till sist. Det är det allra vanligaste. Att folk inte är långsinta utan släpper saker, även om det kostar pengar. Den här gången mötte hon sin överman. Jag njuter i fulla drag när utnyttjande parasiter får vad de förtjänar.

23 juli 2010, 09:00
Medlem
Tyvärr återstår en rättegång. Jag ska ta hjälp av ett vittne som kan berätta på ett neutralt sätt om **s beteende, få se om rätten begriper att ** och endast ** är skurken då...

Hennes mamma tycks vädra pengar hon med. ** har sagt att även mamman är psykopat, isåfall blir det två psykopater i sammansvärjning mot mig.

Moderator: Zombie
Tog bort initial.

En Ful Ruta - endast på Aspieforum.

23 juli 2010, 09:26
Medlem
Ringde och låste upp Iphonen nyss. Ska ta ca 50 minuter, sen får jag se hur livet med Iphone ter sig. Om jag inte behöver en PIN-kod vill säga...

23 juli 2010, 17:59
Medlem
Jag har nu publicerat rätt smaskig information på bloggen. Det finns mycket mer som kommer sinom tid.

24 juli 2010, 01:02
Medlem
Varför grottar du ner dig i det där så mycket, Yetin? Är det inte bättre att försöka släppa det?

25 juli 2010, 20:49
Medlem
Varför ska han släppa det? Genom att sprida informationen på internet försvårar han för iphonekvinnan att sol och våra andra män. Det är en god gärning han gör.

Allting handlar inte om en själv och ens Asperger-ego alla gånger. Yetin kommer att släppa det där tids nog. När han känner att tiden är mogen.

26 juli 2010, 18:05
Medlem
Qwerty skrev:
Varför grottar du ner dig i det där så mycket, Yetin? Är det inte bättre att försöka släppa det?

Sedan jag fick mobilen på posten får några dagar sen har mitt engagemang i det här minskat drastiskt. Efter min senaste publicering har jag dock fått mer mail och sånt än jag orkat svara på, nästan alla positiva.

Rätt ska vara rätt och sanningen om ** ska komma fram, för att skydda andra och för att hämnas på henne. Jag tycker mig ha lyckats rätt bra med detta faktiskt.

Tog bort namn.

26 juli 2010, 18:07
Medlem
Hihi, jag startade en tråd på familjeliv.se. Folk tycker jag är knäpp...

http://www.familjeliv.se/Forum

Tråden verkar raderad, men tog bort trådnumret för säkerhets skull.

5 augusti 2010, 23:23
Medlem
Haha, det lär inte bli mycket ryggdunk där.

Fö. så la jag märke till att de ljuger på det forumet.

familjeliv.se skrev:
Logga in snabbt och anonymt
med ditt Facebook-konto
Kan inte bli mycket mer oanonymt, om man inte loggar in med bank-id då..

6 augusti 2010, 00:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 38 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.