Finns det något kul man kan göra med ett vitrinskåp av den här modellen?
14 mars 2010, 21:04
sugmundfreud
Medlem
Re: Vad göra med vitrinskåp?
Jag skulle målat det rosa och ställt mina My Little Ponys i det!
14 mars 2010, 22:14
Ufo
Medlem
sugmundfreud skrev:
Ingen dum ide, men mina samlingsobjekt passar inte att lyftas fram. Ser inte så snyggt ut med en massa gamla verktyg framme sådär. Behöver en mer orginell ide annars tar jag nog inte emot den.
Kranierna du gör iorndning ska ju naturligtvis in där!
15 mars 2010, 00:12
chilehead
Medlem
Ufo skrev:
sugmundfreud skrev:
Ingen dum ide, men mina samlingsobjekt passar inte att lyftas fram. Ser inte så snyggt ut med en massa gamla verktyg framme sådär. Behöver en mer orginell ide annars tar jag nog inte emot den.
Måla den grafitgrå lite sträckplåt på sidorna och vips så passar det med gamla verktyg.
15 mars 2010, 01:32
Savanten Svante
Medlem
Ufo: Här är min kraniesamling. Här är en grävling jag hittade i skogen en gång, här är en hönshjärna. Den här skallen tillhörde nån som hette reinfeldt, han var statsminister en gång. Här är karl den tolftes skalle - här är hålet som dödade honom.
15 mars 2010, 13:20
antikropp
Medlem
Det ser väldigt frestande ut att välta skåpet.
18 mars 2010, 02:12
Ayhanza
Medlem
Måla det svart utvändigt och invändigt (inte det som är glas) samla på dig massor med självlysande skräppryttlar och ha det tänt dagtid för att släcka framåt kvällen tvärt om vad normalt folk gör... så har du ett Lysande exempel på stolliga idér självlysande till och med!
18 mars 2010, 14:50
Schueberird
Medlem
Man kan: * kasta ut det från balkongen eller genom valfritt fönster * ta bort hyllorna och ställa in en kusin * förvara väldigt långa franskbröd i det * Skiva en björk och ställa en skiva på varje hylla * bygga om det till ett kylskåp med väggar av glas * sätta på medar/hjul och använda det som kälke/lådbil * hyra ut det som hammare till snickare med abnormt stora händer * klä det invändigt med råa baconskivor * gjuta fast det i marken på stadens torg och låta det symbolisera valfritt samhällsproblem * gömma sig i det och vägra komma ut (de råa baconskivorna förhindrar insyn) * kedja och låsa fast ett landstingsråd vid det och tvinga honom/henne att svälja nyckeln * låtsas att du tror att det är en livs levande människa * bli rädd varje gång du ser skåpet - som om det vore ute efter dig * krossa glashyllorna, måla bitarna i olika färger och limma ihop dem med ett jääävligt starkt lim * byta ut lampan mot ett stroboskopljus och anordna ett diskotek för väldigt smala epileptiker * låta träätande insekter bosätta sig i det och/eller sälja det till Horace Engdahl.